دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

لیدی گاگا به برد پیت در فیلم ‘’Bullet Train’’ پیوست

thumbnail

به گزارش وبسایت کولایدر، لیدی گاگا (Lady Gaga) خواننده مطرح و برنده جایزه اسکار، در فیلم ‘’Bullet Train’’ به کارگردانی دیوید لیچ (David Leitch)، با برد پیت (Brad Pitt) هم‌بازی خواهد شد.

علاوه‌بر ستارگان مذکور، حضور ستارگان متعددی در این فیلم تایید شده است که از میان آنها می‌توان به جوئی کینگ (Joey King)، آرون تیلور جانسن (Aron Taylor Johnson)، زازی بیتز (Zazie Beetz)، اندرو کوجی (Andrew Koji) و نامزد دریافت دریافت دو جایزه اسکار، مایکل شانن (Michael Shannon) اشاره کرد.

زک اولکویچ (Zak Olkewicz) فیلمنامه این اثر را با اقتباس از یک رمان ژاپنی مطرح به نام ‘’Maria Beetle’’، نوشته کوتارو ایساکا (Kotaro Isaka) به رشته تحریر درآورده است. داستان این فیلم حول گروهی از قاتل‌های حرفه‌ای جریان دارد که با انگیزه‌های متفاوتی در یک قطار سریع السیر در توکیور حضور یافته‌اند اما هنوز مشخص نیست که لیدی گاگا عضو گروه قاتل‌ها است یا نقش دیگری را برعهده خواهد داشت.

کلی مک‌کورمیک (Kelly McCormick)‌ از جانب کمپانی 87North به همراه آنتوآن فوکوآ (Antoine Fuqua) از جانب کمپانی Fuqua Films تهیه کنندگان این پروژه هستند.

ناگفته نماند که اخیرا نیز حضور لیدی گاگا در فیلم ‘’Gucci’’ ساخته جدید ریدلی اسکات (Ridley Scott) تایید شده است؛ در این فیلم ستارگان بزرگی نظیر آل پاچینو (Al Pacino)، رابرت دنیور (Robert De Niro)، جرد لتو (Jared Leto) و آدام درایور (Adam Driver) حضور خواهند داشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

7
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

4 گفتگوها
3 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
5 تعداد نویسندگان دیدگاه
javad0024elloboHoHiBerlinShakiba13 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
javad0024
کاربر

چه اصراریه یه خواننده بشه یه بازیگر وقتی این همه بازیگر کهنه کار با کلی فیلم و سابقه بدون نقش موندن همش سر گیشه و فروش فیلم..فقط هم سر فروش فیلمه. به جای بردپیت کلا چند مورد انگشت شمار میتونن انتخاب کنن ولی بجای این خانوم هزارتا بازیگر میتونن بیارن بهتر عمل کنه فقط سر فروش فیلم.اون فیلم A Star Is Born خاص بود که با بردلی کوپر بازی کرد و جاش مناسب بود اما این اگه بخواد تکرار بشه بنظرم جواب نمیده

HoHi
کاربر

منم موافقم باهات جواد بیشتر قضیه همین گیشه و فروشه اما من خودم بازی لیدی گاگا رو تو A Star Is Born حتی به عنوان کسی که بازیگر نیست دوست داشتم شایدم به خاطر همون جنس فیلم و داستانش که بازم به رشته و تخصص لیدی گاگا نزدیک بود.

ellobo
کاربر

بعد American Horror Story و A Star Is Born که بنظرم در هر دو معمولی بود بهش اسکار بهترین ترانه رو دادن ولی همه میدونن اسکار همچین مراسم هنری هم نیست اصل داستان ورودش به سریال ها و فیلم ها اینه که فروش البوم هاش خیلی پایین اومده ولی میتونه توی فیلم فروش رو ببره بالا استفاده مفید از خواننده ای که به ته خط رسیده 50 cent هم همین راه رو رفته

HoHi
کاربر

حیف شد قرار بود بهاره رهنما و سحر قریشی و بهنوش بختیاری هم بهشون بپیوندن مثل اینکه نتونستن از پس هزینه های بادیگارداشون بر بیان همکاریشون کنسل شد o.O

Shakiba13
کاربر

فیلم ” A Star Is Born ” سکوی پرتابی بود برای لیدی گاگا.
امیدوارم بتونه از پس بازی تو این فیلم های جدیدش بربیاد و به خوبی ظاهر بشه چون داره با بازیگرا و کارگردانای قوی کار میکنه…
خواننده ای که با اولین تجربه ی بازیگریش، اسکار میگیره، برای حفظ کردن این جایگاهی که زود بهش رسیده باید خیلی تلاش کنه.

Berlin
کاربر

موافقم
باید مراقب باشه
اما با اولین تجربه بازیش نامزد اسکار شد و اسکار نگرفت برای بازیش
فقط اسکار بهترین ترانه رو بود که با یک تیم 4 نفره گرفت برای ستاره ای متولد شد که خب خوانندگی که اولین تجربه اش نبوده سال ها مهارت داشته .

Shakiba13
کاربر

بله درسته…




فیلم های بزودی

کانال تلگرام