دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جزئیات جدید سریال ‘’The Last of Us’’ منتشر شد

thumbnail

چندی پیش اعلام شد که در سریال مورد انتظار ‘’The Last of Us’’ محصول جدید سرویس استریم HBO Max، پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و بلا رمزی (Bella Ramsey) ایفاگر نقش‌های اصلی این اثر خواهند بود که این موضوع استقبال و مخالفت بسیاری از طرفداران این فرنچایز را به همراه داشت!

حال به لطف صحبت‌های جدید نیل دراکمن (Neil Druckman)، سازنده بازی‌های ویدیویی این فرنچایز، می‌دانیم که این سریال بیشتر از آن‌چه که انتظار می‌رفت، به بازی اول این فرنچایز نزدیک خواهد بود.

در جریان مصاحبه با وبسایت IGN، نیل دراکمن به این موضوع اشاره داشت که تشابه ظاهری و لباس‌های شخصیت‌ها در جریان این سریال با آن‌چه که در بازی‌های ویدیویی دیده شده است، اهمیت چندانی را ندارد بلکه این هسته داستانی اثر است که بیشتر از هرچیزی حائز اهمیت می‌باشد.

نیل دراکمن همچنین در مورد استفاده‌ از دیالوگ‌های بازی اول فرنچایز ‘’The Last of Us’’ درون فیلمنامه اقتباسی این سریال صحبت کرده است و به عقیده وی از آن‌جا که آنها با یک مدیوم کاملا متفاوت طرف هستند، این موضوع سبب ایجاد برخی پیچش‌ها و انحرافات درون خط داستانی سریال شده که مشخصا برای طرفداران جذاب خواهند بود.

داستان این اثر در جهانی آخرالزمانی جریان دارد که در آن ویروسی ناشناس سبب تبدیل شدن انسان‌ها به موجوداتی وحشتناک شده و در این بین یک دختر ۱۴ ساله به نام الی در برابر ویروس مذکور مصون است. جول نیز یک شخصیت پا به سن گذاشته است که در اوایل شروع بحران جهانی دخترش را از دست داده و توسط یکی از دوستانش با الی آشنا می‌شود و به تدریج رابطه عمیقی میان آنها شکل می‌گیرد.

هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این سریال اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
seryousof آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
seryousof
کاربر

گیمش که عالی بود، امیدوارم این هم عالی باشه حتی بهتر!




فیلم های بزودی

کانال تلگرام