دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

آنا تورو ایفاگر نقش تس در سریال ‘’The Last of Us’’ خواهد بود

thumbnail

به گزارش وبسایت ددلاین، آنا تورو (Anna Torv)‌ ستاره برجسته سریال ‘’Mindhunter’’، به سریال اقتباسی و مورد انتظار ‘’The Last of Us’’ پیوسته است. در جریان این سریال که براساس سری بازی‌های ویدیویی به همین نام ساخته می‌شود، این بازیگر ایفاگر نقش تس خواهد بود. شخصیت تس در بخش‌های ابتدایی بازی اول این فرنچایز به بازیکن‌ها معرفی شده و تاثیر زیادی را روی آغاز ماجراجویی‌های دو شخصیت الی و جول داشته است.

طی هفته گذشته نیز اعلام شد که جفری پیرس (Jeffrey Pierce) ‌صداپیشه شخصیت محبوب و تاثیرگذار تامی در سری بازی‌های ویدیویی مذکور، در این سریال به عنوان پری، یکی از اعضا نیروهای شورشی در منطقه قرنطینه نقش آفرینی خواهد کرد. مراحل فیلمبرداری این اثر اخیرا در کشور کانادار آغاز شده است و مطابق آن‌چه که عوامل سازنده اعلام کرده‌اند، این پروسه تا تاریخ ۸ ژوئن 2022 (۱۸ خرداد ۱۴۰۱) ادامه خواهد داشت.

از دیگر بازیگران حاضر در سریال ‘’The Last of Us’’ می‌توان پدرو پاسکال (Pedro Pascal)‌، نیکو پارکر (Nico Parker)، بلا رمزی (Bella Ramsey)، گابریل لونا (Gabriel Luna) و مرل دندریج (Merle Dandridge) را نام برد. نیل دراک‌من (Neil Druckman) کارگردان بازی‌های ویدیویی این فرنچایز به همراه کریگ مازین (Craig Mazin) نگارش فیلمنامه این سریال را برعهده دارند.

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، این سریال براساس سری بازی‌های ویدیویی به همین نام ساخته می‌شود و داستان آن در جهانی آخرالزمانی جریان دارد که در آن ویروسی ناشناس سبب تبدیل شدن انسان‌ها به موجوداتی وحشتناک شده و در این بین یک دختر ۱۴ ساله به نام الی در برابر ویروس مذکور مصون است. دیگر شخصیت اصلی داستان این فرنچایز جول نام دارد، او یک شخصیت پا به سن گذاشته است که در اوایل شروع بحران جهانی دخترش را از دست داده و توسط یکی از دوستانش با الی آشنا می‌شود و به تدریج رابطه عمیقی میان آنها شکل می‌گیرد.

هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این سریال اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام