دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

صداپیشه شخصیت تامی در بازی‌ های ‘’The Last of Us’’ به سریال این فرنچایز پیوست

thumbnail

جفری پیرس (Jeffrey Pierce) ‌صداپیشه شخصیت محبوب و تاثیرگذار تامی در سری بازی‌های ویدیویی ‘’The Last of Us’’، ایفاگر یک نقش متفاوت در سریال اقتباسی و مورد انتظار شبکه HBO خواهد بود. به گزارش وبسایت ددلاین، پیرس ایفاگر نقش پری، یکی از اعضا نیروهای شورشی در منطقه قرنطینه است. در دنیای تلویزیون، پیرس سابقه حضور در آثار مختلفی نظیر سریال ‘’Castle Rock’’، سریال ‘’God Freinded Me’’ و سریال ‘’Terminator: The Sarah Connor Chronicles’’ را داشته است.

مراحل فیلمبرداری این اثر از حدود ده روز قبل و در کشور کانادار آغاز شده است و مطابق آن‌چه که عوامل سازنده اعلام کرده‌اند، این پروسه تا تاریخ ۸ ژوئن 2022 (۱۸ خرداد ۱۴۰۱) ادامه خواهد داشت. چندی پیش نیز تایید شد که نیکو پارکر (Nico Parker) ستاره نوجوان لایو اکشن ‘’Dumbo’’، به این پروژه پیوسته است و ایفاگر نقش سارا، دختر جول با بازی پدرو پاسکال (Pedro Pascal)‌ خواهد بود. از دیگر بازیگران تاییده شده سریال ‘’The Last of Us’’ می‌توان به بلا رمزی (Bella Ramsey)، گابریل لونا (Gabriel Luna) و مرل دندریج (Merle Dandridge) اشاره کرد.

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، این سریال براساس سری بازی‌های ویدیویی به همین نام ساخته می‌شود و داستان آن در جهانی آخرالزمانی جریان دارد که در آن ویروسی ناشناس سبب تبدیل شدن انسان‌ها به موجوداتی وحشتناک شده و در این بین یک دختر ۱۴ ساله به نام الی در برابر ویروس مذکور مصون است. دیگر شخصیت اصلی داستان این فرنچایز جول نام دارد، او یک شخصیت پا به سن گذاشته است که در اوایل شروع بحران جهانی دخترش را از دست داده و توسط یکی از دوستانش با الی آشنا می‌شود و به تدریج رابطه عمیقی میان آنها شکل می‌گیرد.

نیل دراک‌من (Neil Druckman) کارگردان سری بازی‌های ‘’The Last of Us’’ به همراه کریگ مازین (Craig Mazin) نگارش فیلمنامه این سریال را برعهده دارند. جاسمیلا زبانیچ (Jasmila Zbanic) و علی عباسی (Ali Abbasi) در کنار کانتمیر بالاگوف (Kantemir Balagov) کارگردان‌های این سریال خواهند بود. هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این سریال اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام