دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

لیام نیسون از تمایل شخصی‌‌اش برای حضور در سریال ‘’Obi-Wan’’ خبر داده است

thumbnail

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، اتفاق‌های بزرگی در فرنچایز ‘’Star Wars’’ درحال رخ دادن است و بنابر اعلام کتلین کندی (Kathleen Kennedy) رئیس استودیو فیلم سازی لوکاس فیلم در جریان رویداد Investor Day 2020، پروژه‌های جدید متعددی از جهان این فرنچایز به زودی ساخته می‌شوند.

یکی از این پروژه‌ها، سریال مورد انتظار ‘’Obi-Wan’’ با حضور ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor)‌ در قالب شخصیت محبوب اوبی وان کنوبی است. ناگفته نماند که در رویداد مذکور بازگشت هایدن کریستنسن (Hayden Christensen)، ستاره اصلی سه گانه سینمایی دوم این فرنچایز و ایفاگر نقش آناکین اسکای واکر نیز در این سریال تایید شد.

علاوه‌بر بازگشت ستارگانی نظیر ایوان مک‌گرگور و هایدن کریستنسن، این‌گونه به نظر می‌رسد که طرفداران می‌توانند در این سریال با شخصیت‌ محبوب دیگری نیز تجدید دیدار کنند چراکه در مصاحبه اخیر لیام نیسن (Liam Neeson) با وبسایت کولایدر، وی از تمایل شخصی‌اش برای بازگشت در نقش Qui-Gon Jinn خبر داده است. هنوز به صورت رسمی مشخص نیست که آیا طرفداران ‘’Star Wars’’ می‌توانند مجددا نقش آفرینی لیام نیسون را در جهان این فرنچایز مشاهده کنند یا خیر اما مشخصا بازگشت وی می‌تواند تاثیر فراوانی را روی استقبال مخاطبین از سریال ‘’Obi-Wan’’ بگذارد.

فیلم جدید لیام نیسون تحت عنوان ‘’The Marksman’’ در تاریخ ۱۵ ژانویه (۶ دی) منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام