دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کارگردان جدید سریال ‘‘Lord of the Rings’’ مشخص شد

thumbnail

هیچ شکی وجود ندارد که سریال اقتباسی ‘’Lord of the Rings’’ محصول کمپانی آمازون، یکی از مورد انتظارترین پروژه‌های چندین سال اخیر دنیای سریال‌های تلویزیونی است چراکه مشخصا این فرنچایز طرفداران بسیار زیای را در سرتاسر دنیا دارا است و هریک از آنها برای انتشار این سریال لحظه شماری می‌کنند!

حال امروز آمازون در بیانیه‌ای از کارگردان جدید سریال ‘’Lord of the Rings’’ رونمایی کرده است؛ براساس بیانیه مذکور، وین چی یپ (Wayne Che Yip) کارگردانی چهار قسمت از این سریال را برعهده خواهد داشت. همانطور که احتمالا اطلاع دارید، داستان این اثر هزاران سال پیش از اتفاقات سه گانه‌‌‌های سینمایی منتشر شده، جریان دارد و به دوره بازگشت شیطان بزرگ به سرزمین میانه می‌پردازد.

فیلمبرداری این سریال مورد انتظار هم‌اکنون در کشور نیوزلند در حال انجام است و جی.ای. بایونا (J.A. Bayona) سازنده فیلم ‘’Jurassic World: Fallen Kingdom’’ کارگردانی دو قسمت ابتدایی آن را برعهده داشته است. از جمله ستارگان تایید شده این اثر می‌توان به رابرت آرامایو (Robert Aramayo)، نازنین بنیادی (Nazanin Boniadi)‌ و مرفید کلارک (Morfydd Clark)‌ اشاره کرد.

همچنین براساس گزارشات موجود می‌دانیم که سریال ‘’The Lord of the Rings’’ حداقل در قالب پنج فصل تولید خواهد شد و هر فصل از آن بین ۸ تا ۱۰ قسمت خواهد داشت. هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون این پروژه در دسترس نیست!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

4
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
2 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
saeidx57Shakiba13Sam011 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Shakiba13
کاربر

چرا برای هر چند قسمت، کارگردانای مختلفی انتخاب میشن؟!

saeidx57
کاربر

چون هرچند قسمت داستان خاصی رو برای نمایش داره ، و یک کارگردان که در داستان های مثلا دراماتیک تخصص داره نمیتونه قسمت هایی از یک فیلم رو که دارای صحنه های اکشن ، جنگ یا …. هست رو بدرستی به نمایش بذاره ، برای همین از کارگردانای مختلف استفاده میکنن تا فیلم دچار ضعف اجرایی نشه

Sam011
کاربر

ی تپه سالم مونده باشه تو سینما ارباب حلقه هاست امیدوارم تو این یکی نرینن..

saeidx57
کاربر

بنیاد تالکین حق دخالت در داستان رو دارن ، پس نمیذارن از محوریت کتاب خارج بشه ، قطعا شاهکاری در دنیای سینما میشه




فیلم های بزودی

کانال تلگرام