دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فصل اول سریال ‘’Lord of the Rings’’ حدود ۵۰۰ میلیون دلار هزینه به همراه داشته است

thumbnail

این‌گونه به نظر می‌رسد که تولید فصل اول سریال شدیدا مورد انتظار ‘’Lord of the Rings’’ برای سرویس استریم آمازون پرایم حدود ۵۰۰ میلیون دلار هزینه به همراه داشته است.

براساس اعلام استوارت نش (Stuart Nash)، وزیر توسعه اقتصادی و جهانگردی کشور نیوزلند، شرکت آمازون نزدیک ۴۶۵ میلیون دلار آمریکا را صرف تولید فصل اول این سریال کرده و این درحالی است که شرکت مذکور، پیش از این نیز ۲۵۰ میلیون دلار را برای به دست آوردن امتیاز این فرنچایز پرداخت کرده است.

مشخصا رقم اعلام شده، سریال ‘’Lord of the Rings’’ را به پرهزینه‌ترین سریال تاریخ تلویزیون تبدیل می‌کند. تا به امروز سریال محبوب ‘’Game of Thrones’’ محصول شبکه HBO، به عنوان پرهزینه‌ترین سریال تاریخ شناخته می‌شد که شبکه سازنده برای تولید هرفصل از آن نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار هزینه می‌کرده است.

فیلمبرداری این سریال هم‌اکنون در کشور نیوزلند در حال انجام است و جی.ای. بایونا (J.A. Bayona) سازنده فیلم ‘’Jurassic World: Fallen Kingdom’’ کارگردانی دو قسمت ابتدایی آن را برعهده دارد. چندی پیش نیز اعلام شد که وین چی یپ (Wayne Che Yip) کارگردانی چهار قسمت دیگر از سریال ‘’Lord of the Rings’’ را برعهده خواهد داشت.

از جمله ستارگان حاضر در فصل اول این سریال می‌توان به رابرت آرامایو (Robert Aramayo)، نازنین بنیادی (Nazanin Bonyadi)، اوواین آرتور (Owain Arthur) و جوزف ماول (Joseph Mawle) اشاره کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

7
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

5 گفتگوها
2 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
6 تعداد نویسندگان دیدگاه
tenwoodkamkarSam011Djghc121Warrior آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
tenwood
کاربر

امیدوارم از گات بهتر شه

kamkar
کاربر

امید وارم با هزینه هنگفت
به سه گانه اش برسه
تاریخ واسه پخشش دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Sam011
کاربر

میترسم ببینم خوشم نیاد :/

Warrior
کاربر

3گانه ارباب حلقه ها و هابیت تنها فیلم هایی هستن ک از دیدنشون سیر نمیشمو همیشه برام جزاب هستن شدیداااا منتظر قسمت اول سریالش هستم.

Warrior
کاربر

شت،آقا تا دیر نشده بلدم جذاب اینجوری نوشته میشه،دستم خوردا،گفته باشم

Djghc121
کاربر

نه دیگه جذاب رو کم تر کسی غلط می نویسه

تنهایی ...
کاربر

شدیدا عاشق ارباب حلقه ها هستم




فیلم های بزودی

کانال تلگرام