دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

خلاصه داستان رسمی سریال ‘’The Lord of the Rings’’ منتشر شد

thumbnail

پس از گذشت مدت‌‌ زمان زیادی، سرانجام از خلاصه داستان رسمی سریال ‘’The Lord of the Rings’’ رونمایی شده است. براساس اطلاعات منتشر شده، هم‌اکنون می‌دانیم که اتفاقات این سریال که بودجه بسیار سنگینی برای ساخت آن در نظر گرفته شده است، پیش درآمدی برای سه گانه‌های سینمایی ‘’The Hobbit’’ و ‘’Lord of the Rings’’ به شمار می‌رود.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت The One Ring، رویدادهای مختلف این سریال مورد انتظار در دوره دوم جهان سرزمین میانه جریان خواهند داشت. خلاصه داستان رسمی این سریال به شرح زیر است:

«سریال مورد انتظار سرویس آمازون پرایم برای اولین بار قهرمانان افسانه‌ای دوره دوم جهان سرزمین میانه را به تصویر خواهد کشید و اتفاقات آن هزاران سال پیش از شروع داستان سه گانه‌های سینمایی این فرنچایز جریان خواهد داشت. این اثر مخاطبین را به دوره‌ای می‌برد که در آن قدرت‌های عظیمی شکل گرفته و به افتخارهای متعددی دست یافته‌اند و سپس سقود کرده‌اند. قهرمان‌ها با چالش‌ها و امتحان‌های مختلفی مواجه شده‌اند و بزرگ‌ترین شخصیت شروری که توسط قلم تالکین خلق شده است، قصد داشت تا جهان را در تاریکی غرق کند. صلحی نسبی در سرزمین میانه برقرار شده و داستان سریال شخصیت‌هایی آشنا و جدید را به مخاطبین معرفی خواهد کرد، شخصیت‌هایی که همگی می‌بایست در برابر پلیدی قرار گیرند. از تاریک‌ترین بخش‌های عمیق کوهستان مه‌آلود تا جنگل‌های باشکوه نژاد الف‌ها در لیندن و از جزیره نومنور تا نقطه‌ای که در آن نقشه‌ها به پایان می‌رسند؛ در تمام این جهان، حکومت‌ها و شخصیت‌هایی وجود دارند که اعمال مختلف آنها میراثی است که تا مدت‌های مدید از آنها به جای می‌ماند.»

براساس گزارشات موجود می‌دانیم که سریال ‘’The Lord of the Rings’’ حداقل در قالب پنج فصل تولید خواهد شد و هر فصل از آن بین ۸ تا ۱۰ قسمت خواهد داشت. فیلمبرداری دو فصل ابتدایی این سریال در ماه کنونی و در کشور نیوزلند آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

16
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

9 گفتگوها
7 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
10 تعداد نویسندگان دیدگاه
jokeer74hesamplusMohammadajmanima1reza_viking آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
jokeer74
کاربر

سرزمین میانه الف ها لعنتی

hesamplus
کاربر

از الان مطمعنم imdb بالای ۹ میگیره

manima1
کاربر

ایشالا که فقط توی داستان گند نزنن راستی سه گانه ارباب حقه ها با کیفیت 4K و با ادیت جدید (بدون حاله سبز معروف) اومده کی توی آرشیو برای دانلود قرارش میدید؟

yas666
کاربر

امیدوارم شخصیت گالوم اسمیگل باشه در سریال

reza_viking
کاربر

vase 1000 sal ghable galoom nist dg moshakhase

Mohammadaj
کاربر

داداش داستان واسه دوران دومه زمانی که نه هابیتی بوده نه گالومی .داستان جنبه های تاریک تری داره نسبت به سه گانه و کاملا بزرگ سالانست از نظر داستانی دوران دوم .ساخت حلقه های قدرت و جنگ الف ها با سائورون پیدایش اولایری یا نزگول شروع میشه میره برای جزیره نومه نور بزرگ ترین تمدن انسانی و شکوه مند ترین اون توی دنیای تالکین اونجا بازی تاج و تختو داریم سیاست و… تا میرسه به رویارویی عظیم آرفارازون پادشاه قدرت مند نومه نور با سائورون و اتفاقایی که اسپویل میشه بگم اخرشم اتحاد بین انسان ها و الف ها و… مشاهده بیشتر »

yas666
کاربر

اینو گفتم چون نوشته داستان سریال شخصیت‌هایی آشنا و جدید را به مخاطبین معرفی خواهد کرد

Mohammadaj
کاربر

بله الروندو گالادریل و گیل گالاد همچنین سائورون البته این بار جسم داره که جوزف ماول احتمالا نقششو بازی میکنه گیردانم هست و نزگولم اینا تو سه گانه بودند که تو دوران دومم هست

yas666
کاربر

دوباره باید سعی کنم نمیرم بخاطر این سریال !

ESMAAIEL
کاربر

“فیلمبرداری دو فصل ابتدایی این سریال در ماه کنونی و در کشور نیوزلند آغاز خواهد شد.”
!!!
اشتباه میکنید. تاجائیکه من اطلاع دارم فیلمبرداری فصل اول تموم شده.
طبق تصویری که جی‌ای بایونا کارگردان سریال، سه‌شنبه ۲۲ دسامبر در اختیار دیگران گذاشته گفته است که فیلمبرداری این سریال را اوایل این ماه به پایان برده است.

Shakiba13
کاربر

من در جایه دیگه ای خونده بودم که این سریال فقط 2 فصله و همین 2 فصل هم تا الان فیلمبرداری شده…!چون انگار تا اواخر سال 2019 فقط تونسته بودن 2 قسمت رو فیلمبرداری کنن تا ماه جولای 2020 که دوباره فیلمبرداری رو شروع کردن… حالا نمیدونم این 5 فصلی که اینجا نوشتن درسته یا 2 فصل؟!

Mohammadaj
کاربر

خیر فیلم برداری فصل اول تموم نشده و فقط دو قسمت اول توسط بایونا کارگردانی شده الان در حال فیلمبرداری قسمت سوم هستن سریال در پنج فصل تهیه خواهد شد با هشت قسمت پنجاه دقیقه ای .خبری که قبلا مبنی بر تموم شدن فیلمبرداری بود توسط نازنین بنیادی رد شد و دیسب تعداد قسمت ها و فصل ها کامل مشخص شد

Shakiba13
کاربر

بله…ممنون از اطلاع رسانیتون.

Shakiba13
کاربر

بی صبرانه منتظر این سریالم 🙂

ABOLFAZL
کاربر

ای جان

Solitary
کاربر

به به




فیلم های بزودی

کانال تلگرام