دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

پوستر جدیدی از فصل ششم سریال ‘’Lucifer’’ منتشر شد

thumbnail

سرویس استریم نتفلیکس به تازگی از پوستر جدید فصل ششم و پایانی سریال ‘’Lucifer’’ که برای انتشار در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۹ شهریور ۱۴۰۰) برنامه ریزی شده، رونمایی کرده است. در این پوستر بازیگرانی همچون تام الیس (Tom Ellis)، لارن جرمن (Lauren German)، لزلی ان برندت (Lesley-Ann Brandt) و ریچل هریس (Rachael Harris) دیده می‌شوند.

این سریال توسط تام کاپینوس (Tom Kapinos) و براساس شخصیت‌های خلق شده در کمیک‌های دی‌سی توسعه یافته است. داستان این اثر حول شخصیت شیطان جریان دارد که از جهنم خسته شده و برای تجربه یک زندگی متفاوت به لس آنجلس می‌رود. در آنجا وی صاحب یک بار است و پرونده‌های جنایی مختلفی را برای نیروهای پلیس حل می‌کند.

سه فصل ابتدایی سریال ‘’Lucifer’’ از طریق شبکه FOX پخش شده است، اما پس از لغو شدن روند تولید آن توسط این شبکه، سرویس استریم نتفلیکس ضمن خریداری امتیاز این اثر، از ساخت قسمت‌های جدید خبر داد و تایید کرد که فصل ششم، فصل پایانی این سریال محسوب می‌شود.

مراحل تولید فصل ششم سریال ‘’Lucifer’’ در اوایل سال جاری میلادی به پایان رسیده است و بنابر اعلام تیم سازنده در جریان فصل ششم، پرهزینه‌ترین قسمت تاریخ این سریال نمایش داده خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام