دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

پدرو پاسکال از تعداد فصل های سریال ‘’The Mandalorian’’ اطلاع ندارد

thumbnail

بدون شک سریال ‘’The Mandalorian’’ یکی از محبوب‌ترین آثار حال حاضر دنیا به شمار می‌رود که اخیرا فصل دوم آن با یک پایان بندی هیجان انگیز و در عین حال شدیدا احساسی به پایان رسیده و دست سازندگان را برای به تصویر کشیدن اتفاقات و داستان‌های مختلف از جهان ‘’Star Wars’’ کاملا باز گذاشته است.

فصل سوم سریال هم‌اکنون وارد مراحل پیش تولید شده است و مراحل فیلمرداری آن نیز پس از تکمیل پروسه تولید سریال تازه تایید شده ‘’The Book of Boba Fett’’، آغاز خواهد شد. همچنین پیش از انتشار فصل دوم، جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) در مصاحبه‌ای اذعان داشت که فصل چهارم این سریال ساخته می‌شود.

با این حال هنوز مشخص نیست که دو کمپانی دیزنی و لوکاس فیلم تا چه زمانی ساخت این سریال را ادامه خواهند داد. پدرو پاسکال (Pedro Pascal) ستاره اصلی سریال ‘’The Mandalorian’’ در مصاحبه اخیر خود به نامشخص بودن تعداد فصل‌های برنامه ریزی شده برای این سریال اشاره کرده و بنابر اعلام وی، هنوز مشخص نیست که این سریال تاچه زمانی ادامه خواهد یافت.

«من هیچ ایده‌ای در این مورد ندارم چراکه فکر می‌کنم در این پروژه همواره کیفیت به کمیت اولویت داشته است، بنابراین تا زمانی که این سریال در چنین حد کیفی استانداد و فوق العاده‌ای قرار داشته باشد، ساخت آن ادامه خواهد داشت.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
E30mr_hosseini آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
mr_hosseini
کاربر

کسی مشکلی با اشتراکی شدن سایت مشکلی نداره بحث اینه که نا بخردانه قیمت گذاشتید تاینی رو کل ایران اشتراکش رو میخریدن چون به قدری قیمتش کم بود که کسی اهمییت نمیداد . باید بدونید با قیمت 15 تومن ماهانه حداقل 60 درصد مشترکینتون رو از دست میدید کسانی که میتونستید با یه قیمت مناسب همه رو حفظ کنین و سودتون هم چند برابر میشد.(بهش میگن سود گیری بهینه) به نظر من یه نظر سنجی بزارید که بین این دو مورد انتخاب کنن مشترکین: 1-قیمت ماهانه 5 هزار تومن تمام لینک ها vip (حتی زبان اصلی) 2- همین قیمت فعلی… مشاهده بیشتر »

E30
کاربر

منم با شما موافقم.
با توجه به هزینه های اشتراکی که سایت از مخاطبان می‌خواد مطمئناً در دراز مدت با ریزش شدید مخاطب روبرو میشه چون خیلی از این فیلم ها و سریال ها در سایت های دیگه به راحتی در دسترس هستند. امیدوارم مدیران سایت در مورد هزینه های اشتراک یک بازنگری کلی داشته باشن طوری که هم دست اندر کاران سایت راضی باشن و هم مخاطبان سایت.
من چون ۶۰ گیگ اینترنت داشتم و فقط دو روز از زمان بسته باقی مانده بود مجبور شدم برای دانلود اشتراک یک ماهه بخرم.




فیلم های بزودی

کانال تلگرام