دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

حضور مارگو رابی در فیلم جدید وس اندرسون تایید شد

thumbnail

به گزارش وبسایت هالیوود ریپورتر، مارگو رابی (Margot Robbie) ستاره فیلم تازه منتشر شده ‘’The Suicide Squad’’، به فیلم جدید و بدون عنوان وس اندرسون (Wes Anderson) پیوسته است.

پیش از این حضور ستارگانی همچون تام هنکس (Tom Hanks)‌، بیل موری (Bill Murray)، تیلدا سویینتون (Tilda Swinton) و آدرین برودی (Adrien Brody) در این فیلم تایید شده بود. در جریان این اثر، مارگو رابی ایفاگر یکی از نقش‌های مکمل داستان خواهد بود اما هنوز از جزئیات آن رونمایی نشده است.

مارگو رابی هم‌اکنون مشغول پروسه فیلمبرداری فیلم ‘’Babylon’’ به کارگردانی دیمین شزل (Damian Chazelle) است و بلافاصله پس از اتمام آن، برای حضور در مراحل تولید فیلم جدید وس اندرسون راهی کشور اسپانیا خواهد شد. به غیر از تام هنکس و مارگو رابی، سایر ستارگان تایید شده این پروژه سابقه هم‌کاری با کارگردان مذکور را در فیلم  ‘’The French Dispatch’’ داشته‌اند.

همانطور که ذکر شد، تا به امروز هیچ‌گونه اطلاعاتی پیرامون عنوان احتمالی یا داستان این پروژه در دسترس قرار نگرفته است و باید برای انتشار جزئیات بیشتر منتظر بمانیم. طی سال‌های اخیر مارگو رابی در آثاری همچون فیلم ‘’Once Upon a Time I Hollywood’’ و فیلم ‘’I, Tonya’’ حضور یافته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام