دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری فیلم ‘’Killers of the Flower Moon’’ آغاز شد

thumbnail

باتوجه به شروع واکسیناسیون در بسیاری از کشورهای دنیا و کاهش میزان بحران‌های ناشی از ویروس COVID-19 در این مناطق، تعداد پروژه‌هایی که طی این‌ روزها مراحل تولیدشان رو به آغاز است، افزایش یافته و براساس گزارشاتی که اخیرا منتشر شده‌اند، می‌دانیم که فیلمبرداری فیلم مورد انتظار ‘’Killers of the Flower Moon’’ به کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) نیز آغاز شده است.

این فیلم با اقتباس از رمان پرفروشی به همین نام، نوشته دیوید گرن (David Grann) ساخته می‌شود و داستان آن به وقوع یک سری قتل‌های سریالی در دهه ۱۹۲۰ و منطقه اکلاهاما با پیدایش یک منبع عظیم نفت می‌پردازد. لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio)، رابرت دنیرو (Robert DeNiro)، لیلی گلدستون (Lily Gladstone) و جسی پلمونز (Jesse Plemons) ستارگان اصلی این اثر به شمار می‌روند.

چندی پیش نیز اعلام شد که در جریان این اثر تاتانکا مینز (Tatanka Means)، مایکل ابوت جونیور (Michael Abbott Jr.)، پت هیلی (Pat Healy) و اسکات شپرد (Scott Shepherd) در کنار بازیگران مذکور قرار خواهند گرفت.فیلم ‘’Killers of the Flower Moon’’ با بودجه‌ای نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار ساخته خواهد شد.

هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این فیلم اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام