دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

مایکل بی.جردن در حال تولید یک پروژه با محوریت سوپرمن سیاه پوست است

thumbnail

پس از انتشار شایعات مختلفی مبنی‌بر حضور مایکل بی.‌جردن (Michael B. Jordan) در قالب نسخه سیاه پوست شخصیت سوپرمن، به تازگی تایید شده است که این بازیگر به همراه کمپانی Outlier Society در حال توسعه یک پروژه جدید برای سرویس استریم HBO Max است و اتفاقات آن پیرامون شخصیت Val-Zod جریان خواهد داشت. شخصیت Val-Zod درواقع سوپرمن سیاه پوست Earth 2 در جهان کمیک‌های دی‌سی محسوب می‌شود. وی به عنوان یکی از آخرین کریپتونین‌ها شناخته شده و پس از به قتل رسیدن خانواده‌اش توسط شورا عالی سیاره کریپتون، در زمین توسط تری اسلون پرورش می‌یابد.

مطابق گزارش اختصاصی وبسایت کولایدر، کمپانی مذکور یک نویسنده سرشناس را برای نگارش فیلمنامه این پروژه استخدام کرده، اما از هویت وی رونمایی نشده است. اگرچه که هنوز نمی‌توان با اطمینان اعلام کرد که آیا این پروژه تحت عنوان یک مینی سریال تولید می‌شود یا یک فیلم مستقل، برخی منابع از توسعه یک سریال چند قسمتی خبر داده‌اند.

طی ما‌ه‌های اخیر نیز گزارشاتی مبنی‌بر توسعه یک فیلم سینمایی توسط جی.جی آبرامز (J.J Abrams) و کمپانی فیلم‌سازی وی یعی Bad Robot با محوریت نسخه سیاه پوست شخصیت کلارک کنت/Kal-El منتشر شده که تا به این لحظه کمپانی وارنر برادرز اطلاعات به خصوصی را پیرامون آن ارائه نکرده است.

مایکل بی.جردن هم اکنون مشغول مراحل پیش تولید فیلم ‘’Creed III’’ است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

3 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
EcmaYasin28filmBin1900 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Ecma
کاربر

این بازیگر برای این نقش مناسب نیست [نظر شخصیم]

Yasin28
کاربر

وقتی که سوپر من ساه داریم مثل سوپر من و سوپر گرل یعنی جنسش با این دوتا فرق داره و این یعنی تبعیض . باید اینجور تفکرات رو تموم کرد برای دنیایی بدون نژاد پرستی نه این که کاپیتان امریکا و سوپرمن رو سیاه کنن

filmBin1900
کاربر

تپه دیگری در حال افتتاح شدن

اینکه شما یک شخصیت بسازید که محبوب بشه نیازبه سالها سعی و خطا داره برای همین راحت میریم سروقت کاراکترهای معروف هرکاری خواستیم میکنیم، تهشم که صدای مردم درآمد بهشون میگیم نژاد پرست ضدزن، ضدسیاه، ضد … حتی اگه منتقد خودش زن سیاه پوست باشه !

یاد اعتراضات بعد از مرگ فلوید افتادم که 2 تا زن سفید(لهجشون خاورمیانه ای بود) داشتن تخریب میکردن و یه خانم سیاه پوست بهشون میگفت “برای چی تخریب میکنید؟ شما آشوبگرید به اسم سیاه پوستا کارتونو میکنید”




فیلم های بزودی

کانال تلگرام