دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ویل اسمیت و مایکل بی. جوردن، همکاری رویایی در “I Am Legend 2”

thumbnail

مایکل بی. جوردن "هیجان‌زده" است که در فیلم "I Am Legend 2" با ویل اسمیت همکاری کند: "به او احترام می‌گذارم"

مایکل بی. جوردن در حال آماده شدن برای همکاری با ویل اسمیت است.
جوردن 37 ساله، اخیرا در گفتگو با PEOPLE درباره همکاری خود با Propel Fitness Water در پروژه "Propel Your City"، اطلاعاتی در مورد "I Am Legend 2" ارائه داد، فیلمی که قرار است در آن با ویل اسمیت 55 ساله همکاری کند.

فیلم "I Am Legend 2" - دنباله‌ای بر فیلم 2007 اسمیت - برای اولین بار در مارس 2022 با حضور اسمیت و جوردن به عنوان بازیگران اصلی، در حال توسعه اعلام شد. جوردن در گفتگو با PEOPLE، این فیلم آینده را "چیزی که در دست ساخت است" توصیف کرد.
او می‌گوید: "ما هنوز در حال کار بر روی فیلمنامه و ارتقای آن هستیم. هنوز تاریخ اکران یا چیزی شبیه به آن ندارد. مطمئن نیستم دقیقا کجا قرار است فیلمبرداری کنیم، اما من واقعا هیجان‌زده‌ام که جلوی دوربین با او باشم. کار کردن با ویل، کسی که مدت طولانی به او احترام می‌گذاشتم، چیزی است که واقعا منتظرش هستم. من واقعا هیجان‌زده‌ام."

"من افسانه هستم" داستان شخصیت رابرت نویل با بازی اسمیت را دنبال می‌کند، دانشمندی که در دنیایی زندگی می‌کند که بیماری انسان‌ها را به موجوداتی شبیه زامبی تبدیل کرده و او را به عنوان یکی از آخرین بازماندگان جهان باقی گذاشته است. این فیلم به کارگردانی فرانسیس لارنس، اقتباسی از رمان هم‌نام ریچارد متیسون در سال 1954 است.

اسمیت پیش از این در گفتگو با Entertainment Tonight در ماه می، به‌روزرسانی‌ای در مورد این فیلم ارائه داد و اشاره کرد که اخیرا با جوردن در حال توسعه دنباله "من افسانه هستم" بوده‌اند.

اسمیت در آن زمان گفت: «فکر می‌کنم اوضاع خوب پیش می‌رود. ما ایده‌های واقعا خوب و قدرتمندی داریم... فکر می‌کنم من و مایکل قرار است در این فیلم با هم بازی کنیم و همکاری داشته باشیم. مایکل واقعا فوق‌العاده و با استعداد است، بنابراین خیلی دوست دارم این کار را با او انجام دهم.»

اسمیت را می‌توان بعدا در فیلم "Bad Boys: Ride or Die" در سینماها از 7 ژوئن دید. جوردن آخرین بار در اولین فیلم کارگردانی خود "Creed III" در سال 2023 ظاهر شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام