دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

مذاکرات نهایی با «مایکل فاسبندر» برای حضور در فیلم “Next Goal Wins” در جریان است

thumbnail

به گزارش وبسایت «ورایتی»، مذاکرات نهایی با «مایکل فاسبندر» برای حضور در فیلم "Next Goal Wins" به کارگردانی «تایکا وایتیتی» در جریان است. این وبسایت همچنین ماه گذشته اعلام کرد که تایکا وایتیتی که به همراه «لین موریس» فیلمنامه این اثر را به رشته تحریر درآورده است، فیلمبرداری آن را پیش از شروع مراحل تولید فیلم جدید «Thor» آغاز خواهد کرد. این فیلم براساس مستندی به همین نام و محصول سال 2015 ساخته می‌شود که روایتگر زندگی یک مربی هلندی به نام «توماس رونجن» است که قصد دارد یک تیم فوتبال همواره بازنده را به یک تیم برنده تبدیل کند!

«تایکا وایتیتی» اخیرا با امضای قرارداد ساخت فیلم "Thor: Love and Thunder" مجبور شد پروژه جدید «وارنر برادرز» به نام "Akira" را به تاخیر بیندازد چراکه «مارول استودیوز» خواهان شروع فیلمبرداری فیلم جدید ابرقهرمان خود در سال 2020 بود و این موضوع سبب ایجاد تداخل زمانی در پیش‌برد هر دو پروژه می‌شد.

«گرت باچ» از جانب کمپانی «فاکس سرچ لایت فیلم»، «جاناتان کاوندیش» و «اندی سرکیس» از جانب کمپانی «ایماجیناریوم بنر» به همراه «مایک برت» و «استیو جیمیسون» سازندگان مستند "Next Goal Wins" تهیه کنندگان این فیلم هستند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام