دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«مایکل کی. ویلیامز» در سن 54 سالگی درگذشت

thumbnail

«مایکل کی ویلیامز» بازیگر آمریکایی که پیشتر به خاطر هنرنمایی‌اش در سریال‌هایی همچون «وایر» (The Wire) و «امپراتوری بوردواک» (Boardwalk Empire) به شهرت رسید، در سن 54 سالگی درگذشت. به نقل از پایگاه خبری «ورایتی»، دپارتمان پلیس نیویورک اعلام کرد که جسد وی روز دوشنبه ساعت 2 بعد از ظهر در ملک خودش توسط خانواده وی پیدا شد. تحقیقات بر روی علت مرگ او در حال انجام است و طبق گفته پلیس نیویورک علت احتمالی مصرف بیش از اندازه موادمخدر و اوردوز می‌باشد.

ویلیامز در بسیاری از سریال‌های تحسین‌شده شبکه «اچ‌بی‌او» (HBO) ایفای نقش کرده که علاوه بر دو سریال ذکر شده می‌توان به دیگر سریال‌هایی همچون «آن شب» (The Night Of) و «لاوکرفت کانتری» (Lovecraft Country) اشاره کرد؛ وی همچنین در فیلم‌های برجسته‌ای همچون «خباثت ذاتی» (Inherent Vice)، «دوازده سال بردگی» (Twelve Years A Slave) و «رفته عزیزم رفته» (Gone Baby Gone) هنرنمایی کرده است.

هنرنمایی‌های این بازیگر اغلب با تحسین همراه بود و توانست سه بار نامزد دریافت جایزه امی شود؛ وی همچنین در حال حاضر نیست برای هنرنمایی‌اش در سریال لاوکرفت کانتری از شانس‌های دریافت جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد سریال درام می‌باشد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Homayoun_1986 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Homayoun_1986
کاربر

قرین رحمت الهی باشه بازیش تو Lovecraft Country بد نبود




فیلم های بزودی

کانال تلگرام