دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«مایکل مک‌کین» به سریال کمدی “Delilah” پیوست

thumbnail

«مایکل مک‌کین» در قسمت پایلوت سریال کمدی "Delilah" ساخته جدید «HBO Max» به ایفای نقش خواهد پرداخت. پیش از مک‌کین، حضور «جسیکا روت» در نقش اصلی سریال یعنی «دلیلا» تایید شده بود و به گزارش وبسایت «ورایتی»، مک‌کین در این سریال ایفاگر نقش «تام چایلدز» یک دلال موفق ماشین است که به تازگی همسر خود را از دست داده و زندگی خوب و شادی را در کنار سه فرزند خود دارد.

مک‌کین اخیرا برای بازی در سریال "Better Call Saul" محصول شبکه «AMC» نامزد دریافت جایزه امی شده است و چندی پیش نیز در سریال مشترک «آمازون» و «BBC» تحت عنوان "Good Omens" که براساس رمانی تحت همین نام و نوشته «نیل گیمن» و «تری پراچت» ساخته شده است، به ایفای نقش پرداخته بود. این بازیگر بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی مانند "This is Spinal Tap"، فیلم "A Mighty Wind" و فیلم "Best in Show" شناخته می‌شود.

فیلمنامه ارجینال سریال "Delilah" توسط «آیسلینگ بی» و «شارون هورگان» نوشته شده و «کیرکر باتلر» بازنویسی آن را برعهده داشته است. باتلر، بی، هورگان و «سلیلیا مانتفورد» به همراه «جسیکا روت»، «آرون کاپلان» و «دانا آنر» تهیه کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام