دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

میشل موناهن به سریال ‘’Echoes’’ پیوست

thumbnail

مشخصا نقش آفرینی در قالب دو قلوهای هم‌سان که هریک از آنها نمایشگر یک شخصیت کاملا متفاوت با خصوصیات اخلاقی به خصوص است، یک تجربه دشوار در کارنامه کاری هربازیگر محسوب می‌شود و حال این‌گونه به نظر می‌رسد که میشل موناهن (Michelle Monaghan)‌ قصد دارد تا در سریال جدید سرویس استریم نتفلیکس، تحت عنوان  ‘’Echoes’’ چنین تجربه‌ای را کسب کند.

برایان یورکی (Brian Yorkey) و کوئینتون پیپلز (Quinton Peeples) به عنوان تهیه کنندگان اجرایی و شورانرهای این پروژه شناخته می‌شوند. می‌دانیم که این سریال در قالب هفت قسمت ساخته خواهد شد و اساس داستان آن پیرامون دو شخصیت به نام‌های لنی و جینا جریان دارد. از آنجا که این‌دو خواهرهای دو قلو یک‌دیگر به شمار می‌روند، از دوران کودکی‌شان همواره زندگی‌هایشان را با یک‌دیگر تعویض می‌کرده‌اند اما با گم شدن یکی از آنها، همه چیز به‌‌هم می‌ریزد و...

طی سال‌های اخیر، همواره قرارگیری یک بازیگر در قالب نقش‌های دو قلو توجه زیادی را به همراه داشته است که از میان آنها می‌توان به حضور مارک رافلو (Mark Ruffalo) در مینی سریال ‘’I Know This Much is True’’ محصول شبکه HBO اشاره کرد.

میشل موناهن بیشتر برای بازی به عنوان نقش‌های مکمل در آثار مختلف شناخته می‌شود و اخیرا در فیلم ‘’Every Breath You Take’’ حضور یافته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام