دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم‌برداری «ماموریت: غیرممکن 7» به پایان رسید

thumbnail

علیرغم وقفه‌های فراوان ناشی از شیوع و همه‌گیری ویروس کووید-19 و همچنین پروتکل‌های بهداشتی سخت، در نهایت فیلم‌برداری «ماموریت: غیرممکن 7» (Mission: Impossible 7) به پایان رسید.

کارگردان این فیلم «کریستوفر مک‌کوری» روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خودش از بازیگران و عوامل فیلم تشکر کرد که موانع عظیمی را پشت سر گذاشتند تا فیلمبرداری این پروژه به اتمام برسد. وی در اینستاگرام عکسی از خودش و بازیگر اصلی این فیلم «تام کروز» قرار داد.

مک‌کوری در این پست نوشت:« تنها چیزی که نیاز دارید، آدم‌های خوب است!» وی گفت:« خطاب به بازیگران و عوامل خستگی‌ناپذیر، شکست‌ناپذیر و غیر قابل توقف: حتی در بهترین شرایط هم رسیدن به دستاورد بایستی غیرممکن می‌بود. حتی با اینکه با چشم‌های خودمان شاهدش بودیم، باور نمی‌کنیم که موفق شدیم. کلمات برای بیان قدردانی و تحسین ما قاصرند - نه تنها برای شما، بلکه برای عزیزان شما. شما بهترین در جهان هستید.»

همه‌گیری ویروس کووید-19 به پایان رساندن فیلمبرداری این پروژه را تقریباً به چیزی غیرممکن و چالش برانگیز تبدیل کرده بود. حتی پس از اینکه فیلمبرداری ادامه یافت، تام کروز برای رعایت فاصله اجتماعی توسط عوامل در لندن سخت‌گیری‌های زیادی را انجام داد. در زمانی که فیلمبرداری این فیلم در ایتالیا در حال پیگیری بود، گزارشاتی مبنی مبتلاشدن چندی از عوامل منتشر گردید که باعث شد تا فیلمبرداری بار دیگر چند روزی متوقف شود. این بیماری همه‌گیر چالش‌های منحصر به فردی را به همراه داشت. دولت بریتانیا پروتکل‌های سختگیرانه‌ای را صادر کرد و تنها به تعداد کمی از بازیگران و خدمه ضروری اجازه داد بدون 14 روز قرنطینه به انگلستان سفر کنند. همچنین افراد را ملزم می‌کرد که در "حباب" که شامل محل اقامت و فیلمبرداری‌ست زندگی کنند.

هفتمین قسمت از مجموعه پرطرفدار ماموریت: غیرممکن قرار 30 سپتامبر 2022 (مهر ماه 1401) اکران شود. از هم‌اکنون ساخت قسمت هشتم آن تایید گردیده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام