دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

احتمال ساخت چندین عنوان دیگر از مجموعه ‘’Mortal Kombat’’ وجود دارد

thumbnail

در جریان مصاحبه اخیر جو تسلیم (Joe Taslim) با وبسایت ورایتی، این بازیگر اعلام کرد که قرارداد حضور در چهار عنوان دیگر از مجموعه ‘’Mortal Kombat’’ و نقش آفرینی در قالب شخصیت محبوب ساب-زیرو را امضا کرده است، اما همه چیز بستگی به تصمیم کمپانی وارنر برادرز دارد و باید دید که آیا این کمپانی به ساخت دنباله‌های جدید چراغ سبز نشان می‌دهد یا خیر.

جو تسلیم به وضوح اعلام کرده است که آینده دنباله‌های فیلم ‘’Mortal Kombat’’ به میزان استقبالی که مخاطبین از این عنوان به ارمغان می‌آورند، بستگی دارد. وی در ادامه از علاقه شدید و قلبی‌اش نسبت به بازی‌های این فرنچایز خبر داد و افزود:

«من در سوماترا جنوبی متولد شده‌ام. ما وضعیت مالی مناسبی را نداشتیم و به همین دلیل من نمی‌توانستم یک کنسول مخصوص بازی‌های ویدیویی را خریداری کنم. من هر روز به خانه دوستم می‌رفتم تا به بازی ‘’Mortal Kombat’’ مشغول شویم و در آنجا بیشتر از ۱۰ کودک دیگر نیز حضور داشت، هرکس که مسابقه را برنده می‌شد، در بازی باقی می‌ماند.»

سایمن مک‌کوید (Simon McQuoid) کارگردانی فیلم ‘’Mortal Kombat’’ را برعهده دارد و فیلمنامه آن توسط گرگ روسو (Greg Russo) به همراه دیو کالاهام (Dave Callaham) به رشته تحریر درآمده است. لودی لین (Ludi Lin) ‌به عنوان لیو کانگ، جاش لاوسن (Josh Lawson) به عنوان کانو، تادانوبو آسانو (Tadanobu Asano)‌ به عنوان ریدن و جسیکا مک‌نامی (Jessica McNamee) به عنوان سونیا بلید دیگر ستارگان این عنوان محسوب می‌شوند.

فیلم ‘’Mortal Kombat’’ در تاریخ ۲۳ آپریل (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
kamkar آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
kamkar
کاربر

امید وارم ادامه داشته باشه




فیلم های بزودی

کانال تلگرام