دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ناتالی پورتمن از حضور در فیلم ‘’Days of Abandonment’’ کناره گیری کرد

thumbnail

به گزارش وبسایت هالیوود ریپورتر، ناتالی پورتمن (Natalie Portman) اخیرا از حضور در فیلم جدید شبکه HBO که تحت عنوان ‘’Days of Abandonment’’ معرفی شده، کناره گیری کرده است. حضور این بازیگر برنده جایزه اسکار در پروژه مذکور، طی ماه آپریل گذشته تایید شده بود، اما هنوز اطلاعات چندانی پیرامون علت اصلی خروج وی اعلام نشده است.

همچنین این‌گونه به نظر می‌رسد که به دنبال خروج ناتالی پورتمن، توسعه این پروژه به صورت کامل متوقف شده و شبکه مذکور دیگر قصد تولید این فیلم را ندارد. بیانیه رسمی شبکه HBO به شرح زیر است:

«به دنبال رخ دادن یک سری مشکلات شخصی پیش بینی نشده، ناتالی پورتمن از حضور در فیلم ‘’Days of Abandonment’’ کناره گیری کرده است. متاسفانه باید اعلام کنیم که در بازه زمانی کنونی، تمامی برنامه‌های تنظیم شده برای پیش‌برد این پروژه کاملا متوقف شده و از تمامی عوامل انتخاب شده بابت پیش آمدن این مشکل عذرخواهی می‌کنیم.»

مگی بتس (Maggie Bets) به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده بود و فیلمنامه آن با اقتباس از رمانی به همین نام، نوشته النا فرانتی (Elena Ferrante) نوشته شده است. ریف اسپال (Rafe Spall) به همراه مری لوئیز پارکر (Mary Louise-Parker) دیگر ستارگان تایید شده این اثر محسوب می‌شوند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام