دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کریس همسورث به فیلم ‘’Spiderhead’’ پیوست

thumbnail

براساس گزارشات منتشر شده، کریس همسورث (Chris Hemsworth) به همراه مایلز تلر (Miles Teller)‌ و جورنی اسمولت (Jurnee Smollett)‌ به فیلم ‘’Spiderhead’’ محصول جدید شبکه استریم نتفلیکس پیوسته‌اند. کارگردانی این فیلم علمی تخیلی را جوزف کوزینسکی (Joseh Kosinski)، سازنده فیلم مورد انتظار ‘’Top Gun: Maverick’’ برعهده دارد.

شبکه استریم نتفلکیس هنوز جزییات چندانی را از شخصیت‌های سه ستاره اصلی این فیلم منتشر نکرده است و تنها اطلاعات بسیار اندکی در مورد داستان آن در دسترس است؛ براساس اعلام شبکه سازنده داستان این فیلم در آینده‌ای نزدیک روایت می‌شود که در آن محکومین و زندانی‌ها می توانند با شرکت در آزمایشات پزشکی مختلف زمان محکومیت خود را کاهش دهند. در این بین دو شخصیت اصلی داستان با استفاده از داروهای خاصی دچار تغییر می‌شوند و احساسات آنها به صورت کامل تحول پیدا می‌کند و...

این فیلم اقتباس مستقیمی از داستان کوتاه ‘’Escape from Spiderhead’’ است که در سال ۲۰۱۳ توسط جرج ساندرز (George Saunders)‌ در مجموعه داستان‌ ‘’Tenth of December’’ نوشته شده است؛ ریت ریز (Rhett Reese) و پل ورنیک (Paul Wernick) نویسندگان فیلمنامه اقتباسی این عنوان هستند.

پیش از این نیز کریس همسورث تجربه همکاری با شبکه استریم نتفلیکس را با حضور در فیلم اکشن ‘’Extraction’’ داشته است. هنوز مشخص نیست که فیلم ‘’Spiderhead’’ در چه تاریخی عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
AM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AM9
کاربر

ما الان نمیدونیم که فیلم های مورد انتظار مون چه موقع میان
ب
چه برسه به این




فیلم های بزودی

کانال تلگرام