دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بازگشت نیو کمپل به فرنچایز ‘’Scream’’ به صورت رسمی تایید شد

thumbnail

به گزارش وبسایت کولایدر، نیو کمپل (Neve Campbell) به جمع بازیگرانی مانند کورتنی کاکس (Courtney Cox) و دیوید آرکت (David Arquette) در فیلم ‘’Scream 5’’ پیوسته است. در این فیلم، کمپل مجددا ایفاگر نقش سیدنی پرسکات خواهد بود و همین موضوع مطمئنا سبب استقبال گسترده طرفداران قدیمی این فرنچایز از فیلم جدید این مجموعه خواهد شد.

مت بتینلی-اُلپین (Matt Bettinelli-Olpin) و تایلر گیلت (Tyler Gillet) کارگردان‌های فیلم ‘’Ready or Not’’، از جانب کمپانی رادیو سایلنس ساخت این عنوان را برعهده دارند. بیانیه رسمی کمپانی سازنده در مورد بازگشت نیو کمپل به این فرنچایز، به شرح زیر است:

«ما شدیدا از این اتفاق خرسند هستیم. بیان این مسئله که شخصیت سیدنی پرسکات تا چه حد سبب عشق و علاقه ما به این فرنچایز بوده، سخت است. با فراهم آمدن امکان همکاری با نیو کمپل، رویای ما به حقیقت پیوسته است. ساخت یک فیلم از فرنچایز '‘Scream'’ بدون حضور نیو، اصلا حس و حال فیلم‌های اصلی این مجموعه را نخواهد داشت.»

جیمز وندربیلت (James Vanderbilt) به همراه گای بیزک (Guy Busick) فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند. علاوه‌بر ستارگان ذکر شده، جک کویید (Jack Quaid)، ملیسا باررا (Melissa Barrera) و جنا اورتگا (Jena Ortega) دیگر بازیگران این فیلم هستند. فیلم ‘’Scream 5 ‘’ در تاریخ 14 ژانویه 2022 (24 دی 1400) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام