دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم جدید “Hunger Games” بر اساس کتاب در دست نگارش در حال ساخت است

thumbnail

فیلم پیش‌درآمد جدید "Hunger Games"، بر اساس رمان بعدی سوزان کالینز، برای سال 2026 تنظیم شده است

پس از اینکه فیلم پیش‌درآمد «بازی‌های گرسنگی» با عنوان "The Ballad of Songbirds and Snakes" در نوامبر گذشته توانست 337 میلیون دلار در گیشه فروش کند، لاینزگیت اشاره کرد که ممکن است تماشاگران فیلم، آخرین باری نباشد که دنیای ناامیدکننده‌ای که داستان در آن اتفاق می‌افتد را می‌بینند.

آدام فوگلسون، رئیس گروه فیلم استودیو، در آن زمان گفت: "این فیلم یک سری بی‌پایان از امکانات را برای سوزان و لاینزگیت باز کرد تا بتوانند با هم ادامه دهند."

در راستای این هدف، کالینز در حال نوشتن کتاب جدیدی با عنوان "Sunrise on the Reaping" است که قرار است در سال 2025 منتشر شود. اقتباس سینمایی آن در 20 نوامبر 2026 در سینماها اکران خواهد شد. فرانسیس لارنس، کسی که از سال 2012 و "Catching Fire"، کارگردانی همه قسمت‌های «بازی‌های گرسنگی» را بر عهده داشته، در حال مذاکره برای کارگردانی این فیلم است.

همانند رمان پیش رو، "The Hunger Games: Sunrise on the Reaping" بیست و چهار سال قبل از اتفاقات حماسه «بازی‌های گرسنگی» (با محوریت کاتنیس اوردین) و چهار دهه بعد از "The Ballad of Songbirds & Snakes" به دنیای پنم باز می‌گردد. داستان صبح روز درو پنجاهمین دوره بازی‌های گرسنگی، که به عنوان کوارتر کوئل دوم نیز شناخته می‌شود، آغاز می‌شود - جایی که هیمیچ آبرناتی، که در سری اصلی توسط وودی هارلسون به تصویر کشیده شد، در آن رقابت می‌کند. هیمیچ آبرناتی بعدها در هفتاد و چهارمین دوره بازی‌های گرسنگی، مربی کاتنیس و پیتا می‌شود.

فوگلسون در بیانیه‌ای گفت: "سوزان کالینز در داستان‌سرایی و خلق داستان‌های جذاب، استاد و چیره‌دست است. او الهام‌بخش و راهنمای خلاقیت‌های ما در استودیو است. ما بسیار خوش‌شانس هستیم که با سوزان کالینز همکاری و همراهی داریم. او فردی است که می‌توانیم به او اعتماد کنیم و از هدایت او بهره‌مند شویم. استعداد و تخیل او همیشه بسیار عالی و شگفت‌انگیز است. دومین جشن کوارتر کوئل (هر 25 سال یکبار در بازی‌های گرسنگی برگزار می‌شود) بسیار مشهور و افسانه‌ای است. این رویداد آنقدر مهم است که حتی 25 سال بعد، در زمان کاتنیس اوردین (شخصیت اصلی داستان‌های بازی‌های گرسنگی) هم هنوز بزرگ و برجسته شناخته می‌شود."

مردیت ویک و اسکات اوبراین نظارت بر تولید را از طرف استودیو بر عهده خواهند داشت. پاتریشیا لوسلا و فیل استرینا نظارت بر حقوق این کتاب را برای لاینزگیت بر عهده داشتند.

فرنچایز فیلم «بازی‌های گرسنگی» تاکنون بیش از 3.3 میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشته است که "Catching Fire" در سال 2013 با 865 میلیون دلار، پرفروش‌ترین آن بوده است. "The Ballad of Songbirds and Snakes" از نظر فروش بلیط به پای سری اصلی نرسید، اما این پیش‌درآمد تنها 100 میلیون دلار هزینه داشت، بنابراین توانست سود کند و استودیو را تشویق کند تا با قسمت دیگری پیش برود.

فیلم "The Ballad of Songbirds and Snakes" شصت و چهار سال قبل از اینکه کاتنیس اوردین جنیفر لارنس داوطلب قربانی شود، اتفاق افتاد. تام بلیث نقش جوانی کوریولانوس اسنو را بازی کرد، کسی که بعدها رهبر ستمگر پنم می‌شود، در حالی که ریچل زگلر نقش لوسی گری برد، قربانی فقیر ناحیه 12 را ایفا کرد که اسنو در دهمین نبرد سالانه رویال، او را راهنمایی می‌کند و نسبت به او احساساتی پیدا می‌کند. در پایان "The Ballad of Songbirds and Snakes"، سرنوشت لوسی گری برد مبهم باقی می‌ماند و اسنو صعود بی‌رحمانه خود به قدرت را آغاز می‌کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام