دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کارگردان فیلم ‘’Empire of Light’’ مشخص شد

thumbnail

سم مندس (Sam Mendes) کارگردان مطرح و سازنده فیلم ‘’1917’’، به تازگی به عنوان نویسنده فیلمنامه و کارگردان فیلم ‘’Empire of Light’’ برگزیده شده است.

این اثر یک داستان عاشقانه را به تصویر می‌کشد و اولیویا کلمن (Olivia Colman) ایفاگر نقش اصلی آن خواهد بود؛ ناگفته نماند که این بازیگر برای بازی در فیلم کمدی-تاریخی ‘’The Favourite’’ سابقه دریافت جایزه اسکار را در کارنامه کاری‌اش دارد. هنوز اطلاعات چندانی پیرامون داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست.

در جریان پروسه تولید فیلم ‘’Empire of Light’’، سم مندس مجددا با راجر دیکنز (Roger Deakins) که برای فیلمبرداری فیلم ‘’1917’’ موفق به کسب جایزه اسکار شده است، هم‌کاری خواهد کرد. این فیلم‌ساز همچنین به همراه پیپا هریس (Pippa Harris)، متیو گرین‌فیلد (Matthew Greenfield)، دیوید گرین‌بام (David Greenbaum) و کیتی گودسن توماس (Katie Goodson Thomas) تهیه کنندگان این پروژه به شمار می‌روند.

از دیگر آثار سم مندس می‌توان به فیلم‌های ‘’Skyfall’’ و ‘’Specter’’ اشاره کرد. در کارنامه کاری وی همچنین جایزه اسکار بهترین کارگردانی برای ساخت فیلم ‘’American Beauty’’ دیده می‌شود. اولیویا کلمن اخیرا در فیلم ‘’The Father’’ به ایفای نقش پرداخته و به زودی با کالین فرث (Colin Firth) در فیلم ‘’Mothering Sunday’’ هم‌بازی خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام