دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«نیکلاس کیج» برای اولین‌بار حضور در فیلم وسترن را تجربه خواهد کرد

thumbnail

با وجو اینکه «نیکلاس کیج» سال‌های زیادی‌ست که در سینما و هالیوود فعالیت دارد اما تاکنون وی سابقه حضور در یک فیلم وسترن را در کارنامه هنری‌اش ندارد. بعد از حضور قابل تمجیدش در فیلم «خوک» (Pig)، «نیکلاس کیج» بازیگر برنده جایزه اسکار، قرار است نه تنها در یک فیلم بلکه در دو فیلم وسترن جلوی دوربین رود.

اولین فیلمی که وی قرار است در آن هنرنمایی کند فیلمی با عنوان «راه قدیمی» (The Old Way) خواهد بود. در این فیلم کیج نقش یک تفنگدار سابق به نام «کولتون بریگز» را ایفا می‌کند که اکنون صاحب یک مغازه خوار و بار فروشی‌ست و در آرامش با خانواده‌اش زندگی می‌کند. هنگامی که گروهی از یاغیان با بی‌رحمی تمام همسر وی را به قتل می‌رسانند، دنیای او دگرگون می‌شود. بریگز پس از این حادثه دوباره دست به اسلحه می‌شود و با یک شریک غیرمعمول به دنبال قاتلان همسرش می‌گردد. آن شریک هم دختر دوازده ساله‌اش می‌باشد. این فیلم را «برت دونوهو» براساس فیلمنامه‌ای نوشته «کارل دبلیو. لوکاس» کارگردانی می‌کند.

دیگر فیلم وسترن که کیج در آن حضور دارد فیلم «تلاقی قصاب» (Butcher's Crossing) می‌باشد که چند وقتی‌ست در حال تولید است و کیج پشت سر هم در فیلمبرداری این دو پروژه حضور خواهد داشت. این فیلم که دوره زمانی‌اش در سال 1870 میلادی می‌باشد در مورد ماجراجویی مردی‌ست که از دانشگاه هاروارد خارج شده تا رویای خود برای رفتن به غرب و شهر مشهور کانزاس را دنبال کند. وقتی به آنجا می‌رسد، او به گروهی از شکارچیان به رهبری کیج می‌پیوندد که در جستجوی یک گله گاومیش بزرگ می‌باشند. ای فیلم نیز قرار است توسط «گیب پولسکی» کارگردانی شود.

جدیدترین فیلم کیج که تا چند روز دیگر منتشر می‌شود، فیلمی جنایی با عنوان «زندانیان سرزمین شبح» (Prisoners Of The Ghostland) می‌باشد که توسط «سیون سونو» کارگردانی خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
nima.pr آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
nima.pr
کاربر

یه زمان انقدر دوستش داشتم که همه فیلماشو حفظ بودم الان یه هفت هشت سالی میشه که حتی میترسم نزدیک فیلماش بشم 😐




فیلم های بزودی

کانال تلگرام