دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

دنیل کریگ از دلایل بازگشتش در فیلم ‘’No Time to Die’’ می ‌گوید

thumbnail

همانطور که احتمالا به خاطر دارید، پیش از مشخص شدن عنوان نهایی ۲۵مین فیلم از سری آثار جیمز باند یا شروع مراحل تولید این اثر که تحت عنوان ‘’No Time to Die’’ شناخته می‌شود، شایعات و گزارشات مختلفی مبنی‌بر عدم بازگشت دنیل کریگ (Daniel Craig) در قالب شخصیت مامور ۰۰۷ توسط منابع مختلف منتشر می‌شدند که در نهایت این بازیگر تصمیم گرفت تا برای آخرین بار در این فرنچایز حضور یابد.

حال، به تازگی و در جریان یک مصاحبه اختصاصی با وبسایت Games Radar، دنیل کریگ صحبت‌هایی را در مورد تصمیم مذکور انجام داده و به برخی از دلایل یا عواملی که سبب بازگشت او در فیلم ‘’No Time to Die’’ شده‌اند، اشاره داشته است. بخشی از صحبت‌های این بازیگر محبوب به شرح زیر است:

«هنگامی‌که با برخی از عوامل این سری مشغول صحبت در مورد آینده شده بودیم، من به این موضوع فکر کردم که ما در جریان فیلم ‘’Casino Royal’’ یک داستان ویژه را آغاز کرد‌ه‌ایم و می‌بایست یک پایان مناسب را نیز برای آن به تصویر بکشیم. من فکر می‌کردم که اتفاقات این فیلم حتما باید به فیلم‌های پیشین مرتبط باشد. بنابراین درنهایت همه چیز آنطور که انتظار داشتم، شد و تولید این پروژه را آغاز کردیم.»

در کنار دنیل کریگ، ستارگان دیگری همچون رامی ملک (Rami Malek)، و آنا دی آرماس (Ana de Armas)، نائومی هریس (Naomie Harris)، جفری رایت (Jeffrey Wright) و رالف فاینس (Ralph Fiennes) در این فیلم حضور خواهند داشت. فیلم ‘’No Time to Die’’ به کارگردانی کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ۱۴۰۰) در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
2 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
inferno91matt nolannaseh آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
naseh
کاربر

تاریخ اکرانش چه زمانیه

matt nolan
کاربر

10 مهر

inferno91
کاربر

خدایی مطلب رو نخوندی!!!!! لااقل خط آخر رو نگاه میکردی مومن




فیلم های بزودی

کانال تلگرام