دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان انتشار تریلر جدید فیلم “No Time to Die” مشخص شد

thumbnail

زمان زیادی از شروع شایعات متعدد در مورد فیلم جدید شخصیت جیمز و نهایی شدن ساخت فیلم ‘’No Time to Die’’ می‌گذرد اما هنوز تصاویر چندانی از این عنوان در اختیار مخاطبین قرار داده نشده است و همین مسئله اعتراض بسیاری از طرفداران این مجموعه را به همراه داشته است.

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، فیلم ‘’No Time to Die’’ برای اکران در تاریخ 20 نوامبر (30 آبان 1399) برنامه ریزی شده است تا مخاطبین برای آخرین بار نقش آفرینی دنیل کریگ (Daniel Craig) در نقش جیمز باند و هنرنمایی افرادی همچون کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) و فیبی والر-بریج (Pheobe Waller-Bridge) در پشت دوربین را مشاهده کنند.

حال به تازگی استودیو فیلم سازی MGM ضمن انتشار پوستری جدید از این فیلم، تاریخ جدیدی را برای انتشار تریلر رسمی این اثر اعلام کرده است. براساس اعلام استودیو سازنده، تریلر جدید این فیلم در تاریخ 3 سپتامبر (13 شهریور 1399) منتشر خواهد شد. رامی ملک (Rami Malek) ایفاگر نقش منفی این فیلم خواهد بود اما هنوز جزییاتی از پیشینه داستانی این شخصیت یا اهداف وی منتشر نشده است.

خلاصه داستان رسمی فیلم ‘’No Time to Die’’ به شرح زیر است:
«در این فیلم، جیمز باند از تمامی فعالیت‌های خود کناره گیری کرده و درحال لذت بردن از زندگی در کشور جاماییکا است اما زندگی مملو از آرامش وی چندان طولی ندارد و هنگامی که فلیکس لیتر، دوست قدیمی او در CIA طلب کمک می‌کند، همه چیز دچار تغییر می‌شود. ماموریت نجات دانشمند ربوده شده، با خیانت‌های متعددی همراه می‌شود که درنهایت جیمز باند را با شخصیت منفی جدیدی رو به رو می‌کنند.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام