دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ایندیرا وارما به سریال ‘’Obi-Wan Kenobi’’ پیوست

thumbnail

پس از سال‌ها گمانه زنی و انتشار شایعات مختلف، سرانجام روند مراحل پیش تولید سریال مورد انتظار ‘’Obi-Wan Kenobi’’ در حال انجام است و به تازگی نیز حضور بازیگر جدیدی در این سریال تایید شده است.

به گزارش وبسایت ورایتی، ایندیرا وارما (Indira Varma) که بیشتر برای بازی در قالب شخصیت الاریا سند در سریال ‘’Game of Thrones’’ محصول شبکه HBO شناخته می‌شود، به این سریال پیوسته است. این بازیگر به عنوان اولین ستاره تایید شده برای این سریال محسوب می‌شود که پیش از این سابقه حضور در دیگر آثار فرنچایز ‘’Star Wars’’ را در کارنامه کاری خود نداشته است.

پیش از این نیز حضور ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) به عنوان شخصیت اوبی-وان کنوبی و هایدن کریستنسن (Hayden Christensen) به عنوان شخصیت آناکین اسکای واکر تایید شده بود. جوبی هارولد (Joby Harold) نگارش فیلمنامه این سریال را برعهده داشته و دبورا چاو (Deborah Chow) کارگردان تمامی قسمت‌های آن خواهد بود.

هنوز اطلاعات چندانی در مورد داستان سریال ‘’Obi-Wan Kenobi’’ در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که اتفاقات آن ده سال پس از فیلم ‘’Star Wars: Revenge of the Sith’’ جریان دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام