دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بازیگران جدید سریال ‘’Obi-Wan Kenobi’’ مشخص شدند

thumbnail

بدون شک سریال ‘’Obi-Wan Kenobi’’ یکی از مورد انتظارترین آثار سرویس استریم دیزنی پلاس است که تمرکز اصلی آن روی شخصیت اوبی-وان با بازی ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor)‌ قرار دارد.

می‌دانیم که داستان و اتفاقات این اثر ۱۰ سال پس از فیلم ‘’Star Wars: Revenge of the Sith’’ جریان دارند و شخصیت محبوب آناکین اسکای واکر با بازی هایدن کریستنسن (Hayden Christensen) در این سریال بازخواهد گشت. چندی پیش نیز اعلام شد که ایندیرا وارما (Indiria Varma)‌ ستاره سریال ‘’Game of Thrones’’ به همراه جول اجرتون (Joel Edgerton) و بانی پیس (Bonnie Piesse)‌ به این سریال پیوسته‌اند.

حال امروز سرویس استریم دیزنی پلاس از ستارگان جدید سریال ‘’Obi-Wan Kenobi’’ رونمایی کرده است که در لیست منتشر شده نام کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani)، موسی اینگرام (Moses Ingram)، روپرت فرند (Rupert Friend)، سان کنگ (Sung Kang)، اوشی جکسون جونیور (O’Shea Jackson Jr) و بنی سفدی (Benny Safdie) دیده می‌شود.

جوبی هارولد (Joby Harold) فیلمنامه این سریال را به رشته تحریر درآورده است و دبورا چاو (Deborah Chow) کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت. هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار سریال ‘’Obi-Wan Kenobi’’ مشخص نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Reza2077 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Reza2077
کاربر

تصحیح: اسمش kenobi هست. و داستان سریال ده سال “بعد” از revenge of the sith




فیلم های بزودی

کانال تلگرام