دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

نقش آفرینی مایا ارسکین در سریال ‘’Obi-Wan Kenobi’’

thumbnail

مایا ارسکین (Maya Erskine) سازنده، نویسنده فیلمنامه و ستاره سریال ‘’PEN15’’ محصول سرویس استریم Hulu، به جمع بازیگران سریال مورد انتظار ‘’Obi-Wan Kenobi’’ پیوسته است و مطابق گزارش منتشر شده توسط وبسایت ورایتی، وی حداقل در سه قسمت از شش قسمت تایید شده برای فصل اول این سریال حضور خواهد یافت.

چندی پیش نیز سرویس استریم دیزنی پلاس حضور ستارگان دیگری نظیر کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani)، موسی اینگرام (Moses Ingram)، روپرت فرند (Rupert Friend)، سان کنگ (Sung Kang)، اوشی جکسون جونیور (O’Shea Jackson Jr) و بنی سفدی (Benny Safdie) را در این سریال تایید کرده بود.

علاوه‌بر نام‌های مذکور، می‌دانیم که ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor)، هایدن کریستنسن (Hayden Christensen) و ایندیرا وارما (Indiria Varma)‌ نقش‌های مهم و برجسته داستان این سریال را ایفا خواهند کرد. هنوز اطلاعات چندانی در مورد داستان این اثر در دسترس نیست و تنها اعلام شده است که اتفاقات آن ۱۰ سال پس از فیلم ‘’Star Wars: Revenge of the Sith’’ جریان دارند.

پروژه سریال ‘’Obi-Wan Kenobi’’ هم‌اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و انتظار می‌رود که فیلمبرداری آن نیز به زودی ِآغاز شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام