دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

نقش آفرینی اوون ویلسون در فیلم ابرقهرمانانه ‘’Secret Headquarters’’

thumbnail

به گزارش وبسایت ددلاین، اوون ویلسون (Owen Wilson) نامزد دریافت دو جایزه گلدن گلوب و اسکار، در فیلم ‘’Secret Headquarters’’ به کارگردانی هنری یوست (Henry Joost) و آریل شولمن (Ariel Schulman) نقش آفرینی خواهد کرد. این‌دو پیش از این ساخت آثاری نظیر فیلم ‘’Project Power’’، فیلم ‘’Nerver’’ و فیلم ‘’Catfish’’ را برعهده داشته‌اند. فیلمنامه این اثر توسط هنری یوست، آریل شولمن و جاش کونیگزبرگ (Josh Koenigsberg) نوشته شده است.

داستان این فیلم پیرامون پسر جوانی جریان دارد که یک کارخانه سری را که درون آن به یکی از قدرت‌مندترین ابرقهرمان‌های دنیا پناه داده شده است، می‌یابد و هنگامی نیروهای شرور حمله‌شان را آغاز می‌کنند، او به همراه دوستانش می‌بایست از این مقر محافظت کنند.

اوون ویلسون بیشتر برای بازی در عناوینی همچون فیلم ‘’Midnight in Paris’’ و ‘’The Royal Tenenbaums’’ شناخته می‌شود. تا پیش از پایان سال ۲۰۲۱، او مجددا با وس اندرسون (Wes Anderson)‌ در فیلم ‘’The French Dispatch’’ هم‌کاری خواهد داشت و به زودی در کنار تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در سریال ‘’Loki’’ دیده خواهد شد.

جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer) و چاد عمان (Chad Oman) تهیه کنندگان این پروژه به شمار می‌روند. هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار فیلم ‘’Secret Headquarters’’ اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام