دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

انتشار اولین تصویر رسمی از جان سینا در سریال ‘’Peacemaker’’

thumbnail

به تازگی از اولین تصویر رسمی جان سینا (John Cena) در سریال مورد انتظار ‘’Peacemaker’’ که با مشارکت جیمز گان (James Gunn) و سرویس استریم HBO Max ساخته می‌شود، رونمایی شده است.

این سریال که به نوعی یک اسپین‌آف برای فیلم ‘’The Suicide Squad’’ محسوب می‌شود، به ریشه‌های شخصیت پیس‌میکر با بازی جان سینا می‌پردازد. فیلمنامه این سریال توسط جیمز گان نوشته شده و می‌دانیم که وی کارگردانی پنج قسمت از فصل اول هشت قسمتی آن را برعهد خواهد داشت.

درون کمیک‌های شرکت دی‌سی، پدر شخصیت پیس‌میکر یکی از جنایتکاران نیروهای نازی بوده است که در دوران کودکی فرزندش خودکشی می‌کند. از آن زمان به بعد، پیس میکر شروع به قتل عام انسان‌های بی‌گناه و بعضا جنایتکار دیگر می‌کند تا این‌که در نهایت پس از دست‌گیری، وی وارد یک برنامه دولتی شده و برای آزادی شروع به انجام یک سری ماموریت‌های ویژه می‌کند.

چندی پیش نیز اعلام شد که کریس کنراد (Chris Conrad) به عنوان آدرین چیس، دانیل بروکس (Danielle Brooks) به عنوان لیوتا آدبایو، رابرت پاتریک (Robert Patrick)، به عنوان اوگی اسمیت و جنیفر هالند (Jennifer Holland) ‌به عنوان امیلیا هارکورت دیگر بازیگران سریال ‘’Peacemaker’’ خواهند بود.

هنوز تاریخ مشخصی برای شروع انتشار سریال ‘’Peacemaker’’ از طریق سرویس HBO Max اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Amir pakdel آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Amir pakdel
کاربر

اینم بازیگر شده از wwe تا اینجا




فیلم های بزودی

کانال تلگرام