دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

نتفلیکس رسما ساخت فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» را تایید کرد

thumbnail

فیلم «پیکی بلایندرز» با بازی و تهیه‌کنندگی کیلین مورفی و کارگردانی تام هارپر، توسط نتفلیکس به‌طور رسمی تایید شد. فیلمنامه این فیلم توسط استیون نایت، خالق سریال «پیکی بلایندرز» نوشته شده است.

تولید فیلم قرار است اواخر امسال آغاز شود. جزئیات داستان و بازیگران دیگر فعلا محرمانه نگه داشته شده‌اند، اما نایت پیش از این به ددلاین گفته بود که داستان فیلم در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد.

کیلین مورفی در مصاحبه با ددلاین گفت: «به نظر می‌رسد تامی شلبی هنوز با من کار دارد. همکاری دوباره با استیون نایت و تام هارپر در نسخه سینمایی پیکی بلایندرز بسیار رضایت‌بخش است. این فیلم برای طرفداران ساخته می‌شود.»

تام هارپر نیز گفت: «وقتی برای اولین بار بیش از 10 سال پیش «پیکی بلایندرز» را کارگردانی کردم، نمی‌دانستیم این مجموعه به چه چیزی تبدیل خواهد شد، اما می‌دانستیم که در کیمیای بازیگران و نوشته‌ها چیزی انفجاری وجود دارد. «پیکی» همیشه داستانی درباره خانواده بوده است، بنابراین بسیار هیجان‌انگیز است که دوباره با استیو و کیلین همکاری کنیم تا فیلم را برای مخاطبان سراسر جهان در نتفلیکس به نمایش درآوریم.»

استیون نایت افزود: «من واقعا هیجان‌زده‌ام که این فیلم در حال وقوع است. این فصلی انفجاری در داستان «پیکی بلایندرز» خواهد بود. هیچ محدودیتی وجود ندارد. «پیکی بلایندرز» تمام عیار در جنگ.»

«پیکی بلایندرز» که به یک پدیده جهانی تبدیل شده است، از سال 2013 از بی‌بی‌سی 2 در انگلستان پخش شد و نتفلیکس در سال 2014 به آن پیوست. این مجموعه پس از فصل چهارم که جایزه بفتا را برای بهترین سریال درام برد، از بی‌بی‌سی 2 به بی‌بی‌سی 1 منتقل شد. در مجموع، این سریال برای شش فصل ادامه داشت و در سال 2022 به پایان رسید.

کیلین مورفی قبل از دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای فیلم «اوپنهایمر»، در فیلم «Small Things Like These» که افتتاحیه جشنواره برلین امسال بود، بازی و تهیه‌کنندگی کرد.

مورفی همچنین اخیرا برای بازی در فیلم «Blood Runs Coal» که براساس کتاب مارک ای بردلی درباره قتل رهبر اتحادیه جوزف یابلونسکی ساخته می‌شود، قرارداد بست. این کتاب توسط استودیوی یونیورسال، سازنده فیلم «اوپنهایمر»، به صورت پیش‌خرید تهیه شده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام