دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم ‘’Ant-Man 3’’ گسترده تر از دو فیلم پیشین این فرنچایز خواهد بود

thumbnail

حدود یک سال از انتشار آخرین فیلم از فرنچایز انتقام جویان و نجات کیهان در مبارزه نهایی با تانوس می گذرد اما به زودی موج جدیدی از سری فیلم‌های دنیای سینمایی مارول شروع به اکران خواهند کرد. در کنار آثاری همچون فیلم ‘’Black Widow’’، فیلم ‘’Eternals’’ و دنباله فیلم ‘’Doctor Strange’’، مراحل تولید سومین فیلم از فرنچایز ‘’Ant-Man’’ نیز هم‌اکنون با حضور مجدد پل راد (Paul Rudd) در نقش انت‌من در حال انجام است.

پیتون رید (Peyton Reed) کارگردان این مجموعه در مصاحبه جدید خود با برنامه ‘’The Jess Cagle’’، بدون پرده برداری از جزییات مشخص، اطلاعات اندکی را از فیلم ‘’Ant-Man 3’’ به اشتراک گذاشته است؛ توضیحات ارائه شده توسط رید به شرح زیر است:
«باوجود مشکلات ناشی از ویروس کرونا، ما درحال کار کردن روی این پروژه هستیم. در این عنوان موارد و اتفاقات هیجان انگیزی بسیاری وجود خواهد داشت که البته براساس سیاست کاری مارول من نمی‌توانم در مورد هیچ یک از آنها به وضوح صحبت کنم. من فکر می‌کنم که فیلم سوم این فرنچایز خیلی بزرگ‌تر و گسترده‌تر از دو فیلم پیشین آن است. این فیلم حتی دارای الگوهای تصویری متفاوتی خواهد بود.»

هنوز جزییات چندانی از داستان یا اتفاقات برنامه ریزی شده برای فیلم ‘’Ant-Man 3’’ منتشر نشده است، با این حال می‌دانیم که در این عنوان دو بازیگر اصلی این مجموعه یعنی پل راد و اوانجلین لیلی (Evangeline Lilly) در نقش‌های خود بازخواهند گشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام