دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«فیبی والر-بریج» از سریال «آقا و خانم اسمیت» کناره‌گیری کرد

thumbnail

«فیبی والر-بریج» بازیگر 36 ساله بریتانیایی، از حضور در سریال «آقا و خانم اسمیت» (Mr. & Mrs. Smith) که اقتباسی مستقیم از فیلمی با همین نام با هنرنمایی «برد پیت» و «آنجلینا جولی» می‌باشد، کناره‌گیری کرد. منابع عنوان کرده‌اند که این بازیگر برنده جایزه امی دید خلاقانه متفاوت‌تری نسبت به «دونالد گلاور»، بازیگری که قرار بود در کنار وی در این سریال هنرنمایی کند، داشته است.

گلاور همچنان در این پروژه به عنوان بازیگر، تهیه‌کننده و سازنده باقی مانده است. منابع نزدیک به پروژه عنوان کرده‌اند که این یک جدایی دوستانه بوده و روابط کیان والر-بریج و گلاور خدشه‌دار نشده است. اکنون باید بازیگر جدیدی برای نقش والر-بریج انتخاب گردد زیرا که برنامه‌ریزی شده تا این سریال در سال 2022 منتشر شود. نگارش این سریال در حال حاضر در حال انجام است و انتظار می‌رود تولید آن نیز سال آینده آغاز شود.

والر-بریج هم‌اکنون سر فیلم‌برداری قسمت پنجم از سری فیلم‌های «ایندیانا جونز» (Indiana Jones) قرار دارد و اخیراً نیز در نگارش فیلمنامه جدیدترین فیلم از مجموعه «جیمز باند» با عنوان «زمانی برای مردن نیسن» (No Time to Die) همکاری داشته است. وی همچنین از تهیه‌کنندگان اجرایی فصل آخر سریال «کشتن ایو» (Killing Eve) نیز می‌باشد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام