دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سریال ‘’Queen’s Gambit’’ رکورد تعداد بینندگان سرویس نتفلیکس را شکست

thumbnail

این‌گونه به نظر می‌رسد که مینی سریال ‘’Queen’s Gambit’’ توانسته رکورد تعداد بینندگان یک مینی سریال پخش شده از طریق سرویس استریم نتفلیکس را بشکند.

این مینی سریال در تاریخ ۲۳ اکتبر (۲ آبان) از طریق سرویس مذکور منتشر شد و داستان آن روی زندگی بث هارمن با بازی آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy)‌ متمرکز است که تبدیل به یک شگفتی و ستاره‌ای بزرگ در دنیای شطرنج می‌شود اما وی از مشکلات و بیماری‌های روحی ناشی از بزرگ شدن به عنوان یک یتیم رنج می‌برد و اعتیاد شدیدی را نیز به قرص‌های مختلف دارد.

این مینی سریال براساس کتابی به همین نام و نوشته والتر تویس (Walter Tevis) ساخته شده است. همچنین در نقدهای منتشر شده، از هنرنمایی آنیا تیلور جوی به عنوان یکی از به یادماندنی‌ترین نقش آفرینی‌های صورت گرفته توسط بازیگران زن در چند سال اخیر هالیوود یاد شده است.

بنابر اعلام اکانت رسمی سرویس استریم نتفلیکس در توییتر، پس از گذشت ۲۸ روز از شروع انتشار مینی سریال ‘’Queen’s Gambit’’، این اثر توانسته به رکورد بیش از 62 میلیون بیننده دست یابد و مشخصا تا به امروز نیز تعداد بینندگان آن به میزان بیشتری رسیده است؛ رقم اعلام شده خبر از رکورد شکنی این عنوان و دست یابی به رکورد تعداد بینندگان یک مینی سریال در تاریخ این سرویس را می‌دهد.

شایان ذکر است که با انتشار این مینی سریال، میزان درخواست افراد برای خریداری رمان آن نیز به طرز عجیبی افزایش یافته و باوجود گذشت 37 سال از زمان عرضه آن، در لیست رمان‌های پرفروش نیویورک تایمز قرار گرفته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

3 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
javad0024TiamaTAM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
javad0024
کاربر

قابل پیش بینی بود سریال فوق العاده ای بود

TiamaT
کاربر

Anya Taylor Joy با وجود سن کم بسیار پخته و حرفه ای بازی میکنه و بنظرم آینده درخشانی داره.
فیلم the witch سال 2015 از جمله کارای خوبشه

AM9
کاربر

قشنگ بود




فیلم های بزودی

کانال تلگرام