دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمنامه فیلم سوم سری ‘’A Quiet Place’’ نوشته شده است

thumbnail

درحالی‌که فیلم ‘’A Quiet Place Part II’’ به تازگی در سینماها اکران شده، جان کراسینسکی (John Krasinski) خالق این سری محبوب از به اتمام رسیدن نگارش فیلمنامه فیلم سوم خبر داده است. اولین فیلم از این مجموعه در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست به فروش بسیار خوب ۳۴۰ میلیون دلار دست یابد تا کمپانی پارامونت پیکچرز بلافاصله به ساخت دنباله آن چراغ سبز نشان دهد.

فیلم ‘’A Quiet Place Part II’’ باوجود تاخیرهای مکرر، سرانجام از هفته گذشته در دسترس مخاطبین قرار گرفته و در چهار روز ابتدایی اکرانش بیشتر از ۵۷ میلیون دلار فروش را داشته است که در بازه زمانی کنونی، یک موفقیت بسیار بزرگ محسوب می‌شود. در این دنباله ستارگانی همچون امیلی بلانت (Emily Blunt)، کیلین مورفی (Cillian Murphy) و نوآه جوپ (Noah Jupe) حضور یافته‌اند.

حال، جان کراسینسکی در گفت و گو با یکی از عوامل وبسایت Fandango اعلام کرده که جف نیکولس (Jeff Nichols) نگارش فیلمنامه فیلم سوم سری ‘’A Quiet Place’’ را به پایان رسانده است. با این وجود این کارگردان هیچ‌گونه اطلاعات بیشتری را در این‌باره منتشر نکرده و باید دید که در چه زمانی به صورت رسمی ساخت این دنباله تایید خواهد شد.

در نوامبر ۲۰۲۰ نیز کمپانی پارامونت به ساخت یک اثر سینمایی با محوریت جهان این فرنچایز اشاره کرده است، اما در مورد این پروژه نیز اطلاعات به خصوصی در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Djghc121 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Djghc121
کاربر

خخخ




فیلم های بزودی

کانال تلگرام