دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بازیگران اصلی فیلم ‘’Are You There, God? It’s Me, Margaret’’ مشخص شدند

thumbnail

براساس اعلام کمپانی لایونزگیت، ریچل مک آدامز (Rachel McAdams)‌ که تجربه نامزدی دریافت جایزه اسکار را در کارنامه دارد، به همراه ابی رایدر فورتسن (Abby Ryder Fortson) ستاره نوجوان فیلم ‘’Ant-Man’’ قرارداد بازی در قالب شخصیت‌های اصلی فیلم ‘’Are You There, God? It’s Me, Margaret’’ را امضا کرده‌اند.

این فیلم براساس رمانی به همین نام و نوشته جودی بلوم (Judi Blum) ساخته می‌شود که کلی فریمن کریگ (Kelly Fremon Crai) نگارش فیلمنامه و کارگردانی آن را عهده‌دار است. این کارگردان همچنین در سال ۲۰۱۶ با ساخت فیلم ‘’Edge of Seventeen’’ به برخی از مشکلات دختران نوجوان پرداخته و مشخصا انتخاب مناسبی برای ساخت این عنوان محسوب می‌شود.

داستان این عنوان در مورد دختر نوجوانی است که در پایه کلاس ششم مشغول به تحصیل است. وی مجبور می‌شود تا محل زندگی‌اش را ترک کند و در خانه‌ای واقع در حومه شهر مستقر شود، اما درست در همین بازه زمانی مشکلات ناشی از بلوغ و تغییرات جسمانی‌اش آغاز می‌شود و می‌بایست راه‌ کارهای مناسب این دوره را فرا گیرد.

ریچل مک‌آدامز در طی سالیان گذشته در آثاری نظیر فیلم کمدی ‘’Game Night’’ حضور یافته و به زودی نیز در دنباله فیلم ‘’Doctor Strange’’ به جهان سینمایی مارول بازخواهد گشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام