دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سریال ”Raised By Wolves’’ برای فصل دوم تمدید شد

thumbnail

شبکه HBO Max به صورت رسمی سریال ''Raised By Wolves’’ را برای فصل دوم تمدید کرد. ریدلی اسکات (Ridley Scott) سازنده فرنچایز ''Alien’’ تهیه کننده اجرایی این سریال است که در تاریخ 3 سپتامبر (13 شهریور 1399) سه قسمت ابتدایی آن منتشر شد.

آرون گوزیکوفسکی (Aaron Guzikowski) نویسنده فیلمنامه ساخته مطرح دنیس ویلنوو (Dennis Villeeuve) یعنی فیلم ''Prisoners’’، نگارش فیلمنامه و ساخت این سریال را برعهده دارد. داستان این سریال روی دو شخصیت پدر با بازی ابوبکر سلیم (Abubakar Salim) و شخصیت مادر با بازی آماندا کالین (Amanda Colin) متمرکز است؛ این دو شخصیت درواقع اندرویدهایی هستند که پس از نابودی زمین به دلیل رخ دادن جنگ های مذهبی، برای بزرگ کردن فرزندان انسان به سیاره‌ای به نام Kepler-22b فرستاده شده‌اند. با این حال یکی از مذهب‌های زمینی به نام Mithraic با هدف نابودی کلنی بشریت، این دو اندروید را تا سیاره مذکور ردیابی می‌کند.

همانطور که در ابتدای گزارش نیز ذکر شد، شبکه HBO Max به صورت رسمی سریال ''Raised By Wolves’’ را برای فصل دوم تمدید کرده است و بنابر اعلام رسمی وارنر مدیا، این سریال بهترین عملکرد را در میان آثار این شبکه داشته است و مخاطبین آن در هفته دوم پخش بیش از ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

ریدلی اسکات نیز به تازگی از شروع مراحل تولید فصل دوم این سریال خبر داده است. بخشی از گفته‌های اسکات به شرح زیر است:

«ما هم‌اکنون در لایه‌های مختلف فصل دوم فرو رفته‌ایم و آرون مشغول نگارش و خلق یک داستان هوشمندانه دیگر برای فصل دوم این سریال است.»

فصل اول سریال ''Raised By Wolves’’ در ماه اکتبر به پایان خواهد رسید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
Mohammad_irhohi آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Mohammad_ir
کاربر

تنها چیزی ک انتظار میره با قدرت بیشتری روش کار کنن برای فصل دوم جلوه های ویژه هستش!!
امیداورم هرچه بهتر باشه

HoHi
کاربر

به نظر من سریال خوش ساختیه داستان رفته رفته داره بهتر میشه و البته نکات تربیتی و بحث های مذهبی که مطمئنن هدف دار هست و تقابل بین ماشین و انسان و یادآوری یک سری ارزش های انسانی که تو وجود ربات ها البته توسط خود انسان ها ! چه خوب و بدش گنجانده شده سریال رو خیلی جذاب تر و باورپذیر تر کرده …

Mohammad_ir
کاربر

شرح زیبایی بود!




فیلم های بزودی

کانال تلگرام