دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

از عنوان رسمی ریبوت مجموعه سینمایی ‘’Resident Evil’’ رونمایی شد

thumbnail

براساس اعلام یوهانس رابرتز (Johannes Roberts) کارگردان ریبوت مجموعه سینمایی ‘’Resident Evil’’ در مصاحبه با وبسایت IGN، این ریبوت هم‌اکنون تحت عنوان ‘’Resident Evil: Welcome to Raccoon City’’ شناخته می‌شود که داستانی الهام گرفته از بازی‌های ویدیویی این فرنچایز را برای مخاطبین روایت خواهد کرد.

همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، می‌دانیم که این فیلم دنباله‌ای برای مجموعه سینمایی ‘’Resident Evil’’ به کارگردانی پل دابلیو.اس. اندرسن (Paul W.S. Anderson) همراه با نقش آفرینی میلا یوویچ (Milla Jovovich) نخواهد بود و به چگونگی شروع بحران زامبی‌ها در سال ۱۹۹۸ می‌پردازد.

تا به امروز حضور برخی از شخصیت‌های مطرح این فرنچایز نظیر کریس ردفیلد با بازی رابی ایمل (Robbie Amell)، جیل ولنتاین با بازی هانا جان-کامن (Hannah John-Kamen)، آلبرت وسکر با بازی تام هوپر (Tom Hopper)، لئون اس. کندی با بازی آون جوگیا (Avan Jogia) و کلیر ردفیلد با بازی کایا اسکودلاریو (Kaya Scodelario) تایید شده است.

فیلم  ‘’Resident Evil: Welcome to Raccoon City’’ هم‌اکنون برای انتشار در تاریخ 3 سپتامبر (12 شهریور 1400) برنامه ریزی شده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

4
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

4 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
4 تعداد نویسندگان دیدگاه
Mustafaarminrknshahriar.aDavid18 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Mustafa
کاربر

انتخاب بازیگراش که خوبه. حالا ببینیم چی میشه

arminrkn
کاربر

بازی و انیمیشن هاش که حرف نداره امیدوارم اینم عالی باشه

shahriar.a
کاربر

بدون Milla Jovovich اصن این فیلم چه معنی داره!!!!!همه این فیلم رو با میلا میشناسن حالا اینا ازش استفاده نکردن هرچقدرم جلوه های ویژه اش خوب باشه هیچوقت اون فروش های قبلی رو نمیتونه داشته باشه!

David18
کاربر

عالیه مجموعه اش چه بازی هاش برای کنسول ها و PC و چه انیمیشن هاش و چه فیلم سینمایی هاش همه عالیه




فیلم های بزودی

کانال تلگرام