دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

رایان گاسلینگ به فیلم ‘’The Actor’’ پیوست

thumbnail

مدت زمان تقریبا زیادی از آخرین حضور رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) در آثار سینمایی می‌گذرد، اما این‌گونه به نظر می‌رسد که این بازیگر محبوب به تازگی قرارداد حضور در فیلم تازه تایید شده ‘’The Actor’’، به کارگردانی دوک جانسن (Duke Johnson) را به ثبت رسانده است.

این فیلم براساس رمان ‘’Memory’’ که توسط دونالد ای. وستلیک (Donald E. Westlake) نوشته شده است، ساخته می‌شود و داستان آن ماجراجویی‌های جدید یک بازیگر اهل نیویورک به نام پل را دنبال می‌کند که پس از آن‌که تا سر حد مرگ کتک می‌خورد، بدون هیچ حافظه‌ای در شهر کوچکی بیدار می‌شود. پل می‌بایست از تمام تلاشش برای به دست آوردن هویت واقعی‌اش استفاده کند و... .

دوک جانسن که بیشتر برای ساخت فیلم ‘’Anomalisa’’ شناخته می‌شود، به همراه استفن کانی (Sephen Cooney) فیلمنامه اقتباسی این اثر را به رشته تحریر درآورده‌اند. از جمله تهیه کنندگان فیلم ‘’The Actor’’ نیز می‌توان به دوک جانسن، ابیگیل اسپنسر (Abigail Spencer) و پل یانگ (Paul Young) اشاره کرد.

اخیرا نیز حضور رایان گاسلینگ در فیلم جدید سرویس استریم نتفلیکس تحت عنوان ‘’The Gray Man’’ و قرار گیری در کنار کریس ایونز (Chris Evans) تایید شده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
legorti آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
gorti
کاربر

بازیگر توانمندیه؛ بازیش تو First Man رو خیلی دوست داشتم. امیدوارم فیلم خوبی بشه




فیلم های بزودی

کانال تلگرام