دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان انتشار فیلم ‘’The Prom’’ مشخص شد

thumbnail

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار از زمان انتشار فیلم ‘’The Prom’’ ساخته جدید و موزیکال رایان مورفی (Ryan Murphy) رونمایی شد. این فیلم که بااقتباس از ساخته مشترک باب مارتین (Bob Martin) و چاد بگولان (Chad Beguelin) در سال 2018 ساخته می‌شود، یکی از پروژه‌های متعددی است که ساخت آن در قرارداد بزرگ و پنج ساله عقده شده میان رایان مورفی و شبکه استریم نتفلیکس تایید شده است. از دیگر پروژه‌های مشترک میان مورفی و شبکه استریم نتفلیکس در سال 2020 می‌توان به فصل دوم سریال ‘’The Politician’’، فیلم ‘’Ratched’’، فیلم ‘’Hollywood’’ و فیلم ‘’The Boys in the Band’’ اشاره کرد.

باتوجه به پوستر منتشر شده از فیلم ‘’The Prom’’ می‌توان نگاهی را به لیست ستارگان و بازیگران اصلی این فیلم داشت؛ مریل استریپ (Meryl Streep)، جیمز کوردن (James Corden)، نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، کری واشنگتن (Kerry Washington)، آریانا د باس (Ariana DeBose)، کیگان مایکل کی (Keegan Michael-Key) و اندرو رانلز (Andrew Rannells) بازیگران اصلی این فیلم خواهند بود. این فیلم در تاریخ 11 دسامبر (21 آذر 1399) از شبکه استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد.

خلاصه داستان رسمی این فیلم به شرح زیر است:
«داستان این فیلم در مورد دختر نوجوانی است که سعی دارد به همراه دوست خود به جشنواره پرام بروند اما به دلیل محدودیت‌هایی که در کوچک‌شان وجود دارد، از انجام این کار منع می‌شوند. با این حال پس از گذشت مدت زمان اندکی وی از جانب گروهی مطرح از فعالان حاضر در زمینه تئاتر کمک دریافت می‌کند و...»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام