دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

شخصیت نیک فیوری در سریال جدید استودیو مارول بازخواهد گشت

thumbnail

به عنوان شخصی که به دنیای سینمایی مارول نظم بخشید و ابرقهرمان های مختلف مارول را در قالب یک تیم در کنار یک دیگر قرار داد، به وضوح می‌توان کم لطفی‌های استودیو سازنده به شخصیت نیک فیوری با بازی ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) را در طی سال‌های گذشته مشاهده کرد؛ از کم لطفی‌های صورت گرفته نسبت به این شخصیت می‌توان به عدم حضور وی در نبرد عظیم و پایانی فیلم ‘’Avengers: Endgame’’ اشاره داشت.

آخرین حضور شخصیت نیک فیوری در دنیای سینمایی مارول به فیلم ‘’Spider-Man: Far From Home’’ بازمی‌گردد و حال امروز در گزارش جدید وبسایت ورایتی ذکر شده است که جکسون مجددا در این نقش و این‌بار در قالب یک سریال که در آینده از طریق شبکه استریم دیزنی پلاس منتشر می‌شود، بازخواهد گشت. با این حال در این گزارش از جزییات چندانی رونمایی نشده است و هنوز مشخص نیست که آیا تمرکز اصلی این سریال روی شخصیت نیک فیوری خواهد بود یا خیر.

کایل برداستریت (Kyle Bradstreet) که حضور در پروژه‌های نظیر ‘’Mr. Robot’’ و ‘’Copper’’ در کارنامه کاری‌اش دیده می‌شود، نگارش فیلمنامه این سریال بدون عنوان را برعهده خواهد داشت؛ وی همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور دارد.

همانطور که چندی پیش نیز اعلام شد، اکران فیلم‌های جدید مارول نظیر ‘’Black Widow’’ و ‘’Eternals’’ با تاخیر مواجه شده‌اند و به جز سریال ‘’WandaVision’’، دیگر سریال‌های در دست ساخت این کمپانی نیز تا پایان سال ۲۰۲۰ از طریق شبکه استریم دیزنی پلاس منتشر نخواهند شد. از دیگر سریال‌های مشترک مارول و دیزنی می‌توان به آثاری همچون سریال ‘’The Falcon and the Winter Solidier’’، سریال ‘’Loki’’، سریال ‘’She Hulk’’، سریال ‘’Hawkeye’’ و سریال ‘’Moon Knight’’ اشاره کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
1 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
AM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AM9
کاربر

همیشه مارول باشه و مارو ترک نکنه
ن مثل این دی سی
خداییش این چه فیلمی بود که ساختن
سوپر من مقابل بتمن حالم بهم خورد

AM9
کاربر

البته نظر شخصی




فیلم های بزودی

کانال تلگرام