دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری سریال ‘’The Sandman’’ از ماه اکتبر آغاز می شود

thumbnail

براساس گزارشات منتشر شده، مراحل فیلمبرداری سریال ‘’The Sandman’’ محصول جدید شبکه استریم نتفلکیس از ماه اکتبر آغاز خواهد شد. این سریال براساس سری کمیک‌های پرفروش نیل گیمن (Neil Gaiman) ساخته می‌شود که ۷۵ نسخه از آن بین سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۶ منتشر شد و ماجراجویی‌های شخصیت مورفیوس را دنبال می‌کند.

گیمن که به عنوان یکی از اعضای تیم سازنده نیز در پروژه ساخت این سریال حضور دارد، چندی پیش اعلام کرد که مراحل ابتدایی فیلمبرداری این عنوان در حال انجام بوده و با شروع بحران ویروس COVID-19 همه چیز متوقف شده است اما فیلمبرداری این سریال با فرا رسیدن فصل پاییز از سرگرفته خواهد شد که درنهایت امروز صحبت‌های وی به صورت رسمی تایید شد. این نویسنده در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر با انتشار یک توییت جدید اذعان داشت که فیلمبرداری این سریال سه هفته دیگر و در ماه اکتبر آغاز می‌شود.

سریال اقتباسی شبکه نتفلیکس نگاهی مدرن‌تر و تازه‌تری را نسبت به دنیای خلق شده توسط نیل‌ گیمن خواهد داشت و داستان زندگی جدید مورفیوس را دنبال می‌کند که به مدت هفتاد سال در زندان به سر برده و اکنون به دنبال بازگرداندن امپراطوری و قلمرو از دست رفته خود است.

هنوز جزییات بیشتری از پروژه سریال ‘’The Sandman’’ منتشر نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام