دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

شیلین وودلی به سریال ‘’Three Women’’ پیوست

thumbnail

بنابر گزارشات تازه منتشر شده، شیلین وودلی (Shailene Woodley) به سریال تازه تایید شده شبکه شوتایم تحت عنوان ‘’Three Women’’ پیوسته است. در جریان این اثر، وودلی ایفاگر نقش جیا یک نویسنده تقریبا برجسته خواهد بود که خانواده‌اش را از دست داده و قصد دارد تا خاطرات و اتفاقات مختلف زندگی سه زن را به ثبت برساند.

سریال ‘’Three Women’’ با اقتباس از رمان پرفروشی به همین نام، نوشته لیسا تادئو (Lisa Taddeo) ساخته خواهد شد. لورا ایزن (Laura Eason)، کتی چیریچ (Karhy Ciric) و امی راسم (Emmy Rossum) به عنوان شورانر در جریان پروسه تولید فصل اول این سریال حضور خواهند یافت.

شیلین وودلی اخیرا در فیلم ‘’Ending Beginnings’’ به کارگردانی دریک دورموس (Drake Doremus) نقش آفرینی کرده است؛ در جریان فیلم مذکور، وی با ستارگانی همچون سباستین استان (Sebastian Stan) و جیمی دورنان (Jamie Dornan) هم‌بازی بوده است. در کارنامه کاری این بازیگر همچنین بازی در سریال ‘’Big Little Lies’’ محصول شبکه HBO نیز دیده می‌شود.

مراحل تولید و فیلمبرداری سریال  ‘’Three Women’’ در فصل پاییز پیش‌رو آغاز خواهد شد اما هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار آن مشخص نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام