دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

هلن میرن به فیلم ‘’Shazam: Fury of the Gods’’ پیوست

thumbnail

به گزارش وبسایت ددلاین، هلن میرن (Helen Miren) چهره برجسته دنیای سینما به دنباله فیلم ‘’Shazam!’’ که تحت عنوان ‘’Shazam: Fury of the Gods’’ شناخته می‌شود، پیوسته است و در جریان این اثر در قالب شخصیت شرور هسپرا به ایفای نقش خواهد پرداخت.

مطابق فیلم اول، زکری لیوای (Zachary Levi) ایفاگر نقش اصلی این دنباله است و می‌بایست در برابر شخصیت هسپرا قرار گیرد. در جریان ماه فبریه گذشته نیز اعلام شد که ریچل زگلر (Rachel Zegler) نقش مهمی را در جریان داستان این اثر برعهده خواهد داشت اما هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون نقش وی منتشر نشده است.

دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و در کنار هنری گیدن (Henry Gayden) و پیتر سافرن (Peter Safran) فیلمنامه آن را به رشته تحریر درآورده‌اند. جک دیلان گریزر (Jack Dylan Grazer) به همراه اشر انجل (Asher Angel) دیگر ستارگان فیلم دوم این مجموعه محسوب می‌شوند.

فیلم ‘’Shazam!’’ که با بودجه‌ 80 میلیون دلاری مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته بود، در سال 2019 به یک اثر موفق برای کمپانی سازنده تبدیل شد و توانست به فروش کلی 366 میلیون دلار دست پیدا کند. این اثر همچنین از جانب منتقدین نیز با حمایت خوبی مواجه شد و نقدهای مثبتی را دریافت کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام