دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

شخصیت سوپرمن در فیلم ‘’Shazam 2’’ حضور نخواهد داشت

thumbnail

برخلاف شایعات متعددی که در مورد حضور هنری کویل (Henry Cavil) به عنوان شخصیت سوپرمن در فیلم ‘’Shazam: Fury of the Gods’’ به گوش می‌رسید، این‌گونه به نظر می‌رسد که حضور ستاره پرکار این روزهای هالیوود در این اثر منتفی است و طرفداران نمی‌توانند شاهد بازگشت سوپرمن باشند.

اگر در خاطرتان باشد، در بخش پایانی فیلم اول این مجموعه که در سال ۲۰۱۹ در سالن‌های سینما اکران شد، سکانسی کوتاه با حضور شخصیت سوپرمن نمایش داده شد اما در آن صحنه صورت این شخصیت دیده نمی‌شد؛ همین موضوع سبب شده است تا در طی مدت زمانی که از اکران فیلم اول می‌گذرد، همواره شایعاتی در مورد حضور شخصیت سوپرمن در فیلم دوم وجود داشته باشد.

حال باتوجه به گزارش تازه منتشر شده توسط وبسایت ورایتی، می‌دانیم که در فیلم ‘’Shazam: Fury of the Gods’’ هنری کویل در قالب شخصیت سوپرمن بازنخواهد گشت و گمان می‌رود که کمپانی‌های دی‌سی و وارنر برادرز می‌بایست به دنبال ستاره دیگری برای ایفای نقش به عنوان سوپرمن باشند.

در طی ماه‌های گذشته نیز گزارشاتی مبنی‌بر کناره گیری هنری کویل از بازی در نقش سوپرمن منتشر شده‌ است و اساس تمامی آنها را می‌توان عدم حضور وی در مراحل فیلمبرداری مجدد فیلم ‘’Zack Snyder’s Justice League’’ دانست چراکه بسیاری از ستارگان فیلم اصلی ‘’Justice League’’ برای پیش برد مراحل تولید نسخه جدید این فیلم در قالب نقش‌های‌شان بازگشتند و هنری کویل تنها شخصی بود که از حضور در مراحل تولید این فیلم خودداری کرد!

کناره گیری هنری کویل از حضور در قالب شخصیت سوپرمن بیشتر در حد شایعه است اما با قاطعیت می‌توان گفت که وی در فیلم ‘’Shazam: Fury of the Gods’’ حضور نخواهد داشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام