دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سریال ‘’Snowpiercer’’ برای فصل چهارم تمدید شد

thumbnail

پس از آن‌که مجموع بینندگان فصل دوم سریال ‘’Snowpiercer’’ در سرتاسر جهان از مرز ۲۱ میلیون دلار عبور کرد، شبکه TNT بلافاصله این سریال را برای یک فصل دیگر تمدید کرد و حال با به پایان رسیدن پروسه تولید قسمت‌های جدید این اثر، شبکه مذکور به صورت رسمی توسعه فصل چهارم آن را نیز تایید کرده است.

در کنار بیانیه رسمی‌ای که از جانب شبکه TNT منتشر شده، دیو دیگز (Daveed Diggs) ایفاگر نقش آندری لیتون نیز در شبکه‌های اجتماعی از به اتمام رسیدن مراحل فیلمبرداری فصل سوم و تمدید این سریال برای یک فصل دیگر خبر داده است. داستان فصل سوم، بالافاصله پس از اتفاقات فصل دوم آغاز خواهد شد و در اوایل سال ۲۰۲۲ در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

دیو دیگز، آلیسون رایت (Allison Wright) و جنیفر کانلی (Jeniffer Connelly) در نقش‌های پیشین‌شان بازخواهند گشت و از بازیگران جدید این سریال می‌توان به چلسی هریس (Chelsea Harris) و آرچی پنجابی (Archie Panjabi) اشاره کرد. در جریان پروسه تولید سریال ‘’Snowpiercer’’ چهره‌های مطرحی همچون اسکات دریکسون (Scott Derrickson) و متیو اکانر (Matthew O’Conner) به عنوان تهیه کنندگان اجرایی حضور یافته‌اند.

هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون فصل سوم سریال ‘’Snowpiercer’’ در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام