دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال ‘’Space Force’’ آغاز شد

thumbnail

براساس اعلام عوامل سریال ‘’Space Force’’ در شبکه اجتماعی اینستاگرام، مراحل فیلمبرداری فصل دوم این سریال به صورت رسمی آغاز شده است.

این سریال مشترکا توسط گرگ دنیلز (Greg Daniels) و استیو کارل (Steve Carell) ساخته شده است و داستان آن پیرامون گروهی از اعضای یک آژانس دولتی جریان دارد. فصل اول این سریال در روزهای پایانی می ۲۰۲۰ از طریق سرویس استریم نتفلیکس منتشر شد و باوجود نظرات مختلفی که از جانب منتقدین روانه این اثر شده بود، به تدریج میزان محبوبیت آن به حدی افزایش یافت که در نوامبر ۲۰۲۰ ساخت فصل دوم این سریال نیز تایید شد.

بن شوارتز (Ben Schwartz) یکی از ستارگان اصلی سریال ‘’Space Force’’ با انتشار تصویری در اینستاگرام، شروع مراحل فیلمبرداری فصل جدید این سریال را تایید کرده است. در تصویر منتشر شده توسط او، ستارگانی همچون دان لیک (Don Lake)، جیمی او یانگ (Jimmy O Yang) و دایانا سیلورز (Diana Silvers) دیده می‌شوند.

سرویس استریم نتفلیکس هنوز از تاریخ رسمی انتشار فصل دوم سریال ‘’Space Force’’ رونمایی نکرده است، اما گمان می‌رود که احتمالا در پایان سال ۲۰۲۱ یا ابتدای سال ۲۰۲۲، طرفداران شاهد قسمت‌های جدید این سریال خواهند بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام